تمجید آیت الله نوری همدانی از پاسداران گمنام امام زمان‎-راهبرد معاصر

تمجید آیت الله نوری همدانی از پاسداران گمنام امام زمان‎

ِآیت‌الله نوری همدانی گفت:کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضد انقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل تقدیر است و از ایشان تشکر می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 15
کد خبر: ۲۵۰۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبر دستگیری روح الله زم از سرشاخه های تیم رسانه ای معاندین توسط پاسداران گمنام امام زمان را می توان بمب خبری این روزهای ایران دانست. روز گذشته بود که سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با انتشار بیانیه ای از دستگیری این عنصر مخرب ضد انقلاب خبر داد.

 

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار مبلغان دهه آخر صفر که از سوی دفترش اعزام می‌شوند اظهار داشت: امروز شناساندن اسلام حقیقی و پاسخ به شبهات وظیفه اول مبلغان است. مبلغان باید فضا‌های مجازی را رصد کنند و شبهاتی را که دشمن در حال بمباران آن است را بشناسند و پاسخ مستدل و دقیق دهند.

 

این مرجع جهان تشیع با اشاره فعالیت‌های گسترده دشمنان گفت: دشمانان اسلام و انقلاب با اتاق‌های فکر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده‌اند و از هر طریق ممکن می‌خواهند ضربه بزنند.

 

وی یکی دیگر از نقشه‌های دشمن را القاء نا امیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی دانست و گفت: مسولان باید با عملکرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشکل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا کنند.

 

وی در ادامه ضمن شاره به برکات و ثمرات بسیار انقلاب گفت: البته که کمبود‌هایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است، اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.

 

آیت‌الله نوری همدانی امنیت را در ابعاد مختلف مهم توصیف کرد و بیان داشت: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح لرزه بر اندام دشمن انداخته؛ کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضد انقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل تقدیر است و از ایشان تشکر می‌کنیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده