مجمع تشخیص مصلحت نظام: هیچ نقشی در افزایش قیمت بنزین نداشته ایم-راهبرد معاصر
ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم

مجمع تشخیص مصلحت نظام: هیچ نقشی در افزایش قیمت بنزین نداشته ایم

مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای هرگونه نقش داشتن این مجمع در افزایش قیمت بنزین را صراحتا تکذیب نموده است.
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 16
کد خبر: ۲۸۰۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیمه شب جمعه بود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای طرح مدیریت مصرف سوخت را اجرایی کرد.

 

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. همین خبر کافی بود تا خبرگزاری ها با انتشار برخی اخبار به نقش برخی افراد و نهادها در این اقدام بپردازند.

 

در همین زمینه روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتشار تکذیبیه ای شایعات و جملات منتسب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قیمت بنزین را تکذیب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، این تکذیبیه موکداً بیان می دارد، رئیس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هیچ مصاحبه، سخنرانی یا پیامی در تایید یا حمایت از افزایش نرخ بنزین در روزهای اخیر نداشته اند

 

بر اساس این گزارش، در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز هیچ بحثی درباره گران شدن بنزین مطرح نبوده است و هرگونه تصمیم گیری در این باره از اختیارات دولت و مجلس است.

 

در همین رابطه محمد فراهانی سردبیر خبرگزاری میزان نیز در توییتی انتساب اظهاراتی در خصوص افزایش قیمت بنزین به رئیس قوه قضاییه را تکذیب کرد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار