بازداشت باندی که درصدد اخلال در مراسم ۱۶ آذر بود-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403
از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج)؛

بازداشت باندی که درصدد اخلال در مراسم ۱۶ آذر بود

وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه ای از بازداشت شبکه ای خبر داده که درصدد بود تا در مراسم روز دانشجو در ۱۶ آذر اخلال ایجاد نماید.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 03
کد خبر: ۲۹۶۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ وقوع اغتشاشات اخیر در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین به سرعت و در کمترین زمان ممکن از سوی نهادهای امنیتی مهار شد، رخدادی که به گفته ی برخی آگاهان، به شکلی دقیق برنامه ریزی شده بود تا با تداوم آن به مراسم روز دانشجو، زمینه ی بلوایی وسیع را در سطح جامعه فراهم آورد.

 

حجت السلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز امروز گفت: برنامه اصلی این مزدوران برای انتخابات و دهه فجر بود و وقتی دیدند این حادثه اخیر ایجاد شد، وارد میدان شدند.

 

در این امروز مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، با اقدامات اطلاعاتی اعضای اصلی یکی از شبکه های ضد انقلاب را که درصدد اخلال و ایجاد درگیری در ایام ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه های تهران و برخی شهرستان ها بودند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

 

این شبکه در اعتراضات اخیر به طرح سهمیه بندی بنزین، قصد داشت با کشاندن برنامه دانشجویان دانشگاه تهران به بیرون دانشگاه، اخلال ایجاد نماید که با هوشیاری دانشجویان متعهد و نهادهای ذیربط خنثی گردید.

 

همچنین برخی از عناصر مرتبط با این شبکه شناسایی شده که پس از تشریفات قانونی، نتایج آن متعاقباً به اطلاع ملت عزیزمان خواهد رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده