دولت مجددا توپ انتقادات را به زمین صداوسیما انداخت-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

دولت مجددا توپ انتقادات را به زمین صداوسیما انداخت

وزیر کشور در پاسخ به انتقادات مطروحه پیرامون عدم اقناع افکار عمومی در رابطه با نحوه ی اجرایی شدن افزایش قیمت بنزین گفت: این را از صدا و سیما بپرسید ، وظیفه اطلاع‌رسانی با این سازمان بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 11
کد خبر: ۳۰۵۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ قریب به یک ماه از زمان آغاز سهمیه بندی بنزین و افزایش آن می گذرد، اقدامی ناگهانی که زمینه تلاطم و بحرانی امنیتی را به شکل مقطعی برای کشور فراهم آورد. از زمان افزایش قیمت بنزین تا به اکنون، کارشناسان و صاحب نظران امر به کرات در رابطه با نحوه اجرای این طرح تاخته و آن را متهم نمودند که به بدترین شکل ممکن طرح را اجرا نموده است.

 

اظهارات دور از انتظار رئیس جمهور مبنی بر عدم اطلاع اززمانبندی طرح یاد شده، بر خشم کارشناسان و افکار عمومی افزود. تا جایی که اعضای کابینه پس از آن کوشیدند به انحای مختلف به توجیه اظهارات رئیس جمهور بپردازند.

 

در اظهارنظری جدید در این باره، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور در زمینه اطلاع‌رسانی درخصوص بنزین و اقناع مردم عملکرد مناسبی داشته اظهار داشت: این را از صدا و سیما بپرسید ، وظیفه اطلاع‌رسانی با این سازمان بوده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار