صادق زیباکلام: اصلاحات در مجلس دهم کارنامه ضعیفی ارائه کرد-راهبرد معاصر
فرود بالگرد حامل رئیس‌جمهور به علت مه‌آلود بودن هوا محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

صادق زیباکلام: اصلاحات در مجلس دهم کارنامه ضعیفی ارائه کرد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان بسیار مورد سرزنش و انتقاد بدنه اجتماعی‌شان هستند، حتی اگر در انتخابات رد صلاحیت نشوند و چهره‌های شاخص این جریان در انتخابات شرکت کنند هیچ امیدی به پیروزی آن‌ها وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 28
کد خبر: ۳۱۹۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق زیباکلام تصریح کرد: با توجه به عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم، هیچ امیدی برای موفقیت آن‌ها در انتخابات مجلس آینده وجود ندارد.

 

او با بیان اینکه هیچ مشارکتی در انتخابات نخواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان بسیار مورد سرزنش و انتقاد بدنه اجتماعی‌شان هستند، حتی اگر در انتخابات رد صلاحیت نشوند و چهره‌های شاخص این جریان در انتخابات شرکت کنند هیچ امیدی به پیروزی آن‌ها وجود ندارد.

 

زیباکلام خاطرنشان کرد: کارنامه ضعیف اصلاح‌طلبان در مجلس دهم در راستای تحقق مطالبات مردم و توجه به دغدغه‌های آن‌ها بستر نامناسبی را در جهت اعتماد مجدد مردم به آن‌ها فراهم کرده است.

 

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در وضعیت فعلی هیچ شانسی برای کسب موفقیت در انتخابات مجلس ندارند از این رو در این زمینه و بستر بدون شک شرایط برای پیروزی رقبای دیرینه آن‌ها یعنی اصولگرایان فراهم است.

 

وی گفت: بدون شک مجلس آینده متعلق به نمایندگان اصولگرا است و تنها تعداد اندک شماری از اصلاح‌طلبان در قوه مقننه آینده حضور خواهند داشت که این اقلیت ناچیز به طور حتم فرصت و مجالی برای عرض اندام در مقابل رقبای خود پیدا نخواهند کرد.

 

منبع: تابناک

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده