فراخوان حشد الشعبی برای پاسخ دهی به آمریکایی ها-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

فراخوان حشد الشعبی برای پاسخ دهی به آمریکایی ها

در پی حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، نیروهای امنیتی عراق تدابیر شدیدی را در پایتخت اتخاذ کردند. همزمان فرماندهی حشد شعبی از حامیانش خواست برای پاسخگویی به حمله آمریکا آماده باشند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 03
کد خبر: ۳۲۴۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک منبع امنیتی اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق بعد از حمله آمریکا به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد و شهادت قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون حشد شعبی، تدابیر امنیتی شدیدی را در پایتخت و ورودی‌ها و خروجی‌های منطقه سبز اتخاذ کردند.

 

این منبع اعلام کرد در اطراف سفارت آمریکا در بغداد نیز تدابیری امنیتی اتخاذ شد.

 

حشد شعبی صبح امروز جمعه از شهادت ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی و سردار قاسم سلیمانی در حمله آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد.

 

همچنین منابع عراقی اعلام کردند فرودگاه بین المللی بغداد فعالیتش را پس از این حمله از سرگرفت.

 

همزمان شبکه عربی ۲۱ از نشست امروز جمعه نیروهای حشد شعبی با هدف بررسی اقدام متقابل برای پاسخگویی به این حمله خبر داد.

 

همزمان حشد شعبی از نیروها و حامیانش خواست آماده پاسخ گویی به این جنایت آمریکا باشند.

 

از سوی دیگر نیروهای آمریکایی و نیروهای مبارزه با تروریسم عراق کنترل فرودگاه بین‌المللی بغداد و منطقه سبز را در دست دارند.

 

شبکه خبری دجله از ادامه پرواز هواپیماهای آمریکایی در آسمان بغداد پس از حمله بامداد امروز جمعه به کاروان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده