امیرعبداللهیان: اخبار واکنش ایران به‌زودی در آمریکا شنیده خواهد شد-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

امیرعبداللهیان: اخبار واکنش ایران به‌زودی در آمریکا شنیده خواهد شد

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت که اخبار واکنش ایران به ترور شهید سپهبد سلیمانی به‌زودی در آمریکا شنیده خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 07
کد خبر: ۳۲۹۶۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت که ما به جنایت آمریکا واکنش نشان خواهیم داد و واکنش ما آمریکا را پشیمان خواهد کرد. 

 

وی افزود: ایران برای واکنش به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی خیلی منتظر نخواهد ماند و سلسله اقدامات ایران دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و هر کسی را که از لحاظ اطلاعاتی به او کمک کرده است پشیمان خواهد کرد و اخبار واکنش ایران به زودی در آمریکا شنیده خواهد شد.

 

امیرعبداللهیان اظهار داشت که ترامپ برای تحقق منافع شخصی خود حاضر است که فرزندان و خانواده خود را بفروشد.

 

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که منطقه بعد از ترور سپهبد سلیمانی شکل دیگری خواهد داشت.

 

وی افزود: منطقه بعد از شهادت سپهبد سلیمانی شاهد تحولات زیادی بوده است که به تثبیت امنیت منطقه ای از یک سو و تسریع خروج آمریکایی ها از غرب آسیا در سوی دیگر کمک کرده است.

 

امیرعبداللهیان درباره سفر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به سوریه گفت که این سفر برای تثبیت اوضاع در سوریه صورت گرفته است و تهران و مسکو درباره اوضاع سوریه دائما با یکدیگر مشورت می‌کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار