ظریف: ایران همواره در کنار مردم چین بوده است-راهبرد معاصر
سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است بانکی‌پور: امیدواریم در پنج سال آینده به نرخ باروری ۲.۵ برسیم سرلشکر سلامی: در عملیات وعده صادق قلب استکبار را هدف گرفتیم وزیر کشور: کمبودهای قانونی درباره نگهداری حیوانات را باید تکمیل کنیم قالیباف: گزارش نظارتی در خصوص تامین اقلام اساسی سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود ماموریت قالیباف به کمیسیون عمران برای بررسی سیل مشهد دستور کار مجلس امروز 30 اردیبهشت 1403

ظریف: ایران همواره در کنار مردم چین بوده است

وزیر امور خارجه ایران با تبریک سال نو چینی، گفت: ایران همواره در کنار مردم چین بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 23
کد خبر: ۳۴۲۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) در پیامی توئیتری به زبان چینی سال نوی چینی را به مردم چین تبریک گفت.

 

وی در این توئیت نوشت: در مبارزه با   شیوع «کروناویروس» در چین، دولت این کشور به موقع و قاطعانه پاسخ داد و مردم چین در سراسر این کشور متحد شدند و مردم این اطمینان را داشتند که چین در پیشگیری و کنترل و‌ مقابله با این ویروس حتما موفق خواهد شد.

 

وزیر خارجه همچنین در این پیام با تبریک سال نو چینی ابراز امیدواری کرده که مردم چین سالی خوب و آرام و همراه با سلامت داشته باشند و اظهار داشته است: علیرغم مشکل پیش آمده، ایران همواره در کنار مردم چین بوده است.

 

 بر اثر کروناویروس که منشاء آن شهر ووهان چین است تاکنون تعدادی در چین جان باخته و بیش از ۴۷۳ نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

 

کروناویروس معمولا یک نوع عفونت ویروسی شدید ایجاد می‌کند که می‌تواند منجر به نارسایی حاد تنفسی شده و حتی باعث مرگ شود. 

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار