پخش مستقیم بازی استقلال - الکویت؛ در هاله‌ای از ابهام-راهبرد معاصر

پخش مستقیم بازی استقلال - الکویت؛ در هاله‌ای از ابهام

زیاده خواهی اماراتی‌ها مانع پخش زنده دیدار‌های تیم فوتبال استقلال و تیم فوتبال شهرخودرو شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 25
کد خبر: ۳۴۳۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسئولان اماراتی مبلغ زیادی برای دادن حق پخش دیدار‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تقاضا کرده اند و این تقاضا سبب شده تا الان بازی‌های باشگاه استقلال- الکویت و شهرخودرو- الرفاع روی کنداکتور شبکه‌های سه سیما و ورزش نرود.

 

بیانیه باشگاه الرفاع درباره عدم پخش بازی با شهرخوردو/شبکه کویتی بازی استقلال را پخش می‌کند

باشگاه الرفاع بحرین لحظاتی پیش اعلام کرد که تا این لحظه پخش زنده دیدار این تیم با شهرخودرو منتفی است.

 

باشگاه الرفاع بحرین لحظاتی پیش اعلام کرد که تا این لحظه هیچ شبکه‌ای اعلام نکرده که دیدار این تیم با شهرخودرو ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پخش خواهد شد.

 

دیدار استقلال با الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا قرار است از شبکه «کویت اسپورت» پخش شود. هر دو دیدار به صورت همزمان امروز از ساعت ۱۷:۵۰ به وقت تهران در امارات برگزار می‌شود.

 

واکنش رسمی صداوسیما به پخش استقلال و الکویت

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره پخش دیدار استقلال و الکویت توضیحاتی را ارائه کرد.

 

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از آنکه کانال رسمی برنامه فوتبال برتر اعلام کرد مسئولان اماراتی برای پخش دیدار استقلال و الکویت درخواست مبلغ بالایی کرده اند، رایزنی‌های صداوسیما با آن‌ها آغاز شد و حالا آخرین تلاش‌ها برای پخش مسابقه مذکور در حال انجام است.


محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در این خصوص توییتی را منتشر کرد و نوشت: «به‌رغم اینکه نهایی شدن بازی تیم استقلال ایران در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا خیلی دیر به صدا و سیما اعلام شد، اما همکاران عزیزم در تلاشند تا این مسابقه انشاالله به صورت زنده پخش شود.»

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده