زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی-راهبرد معاصر
ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه

زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی

منابع رسانه‌ای از برگزاری جلسه پارلمان عراق در روز یکشنبه برای رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر مأمور تشکیل دولت جدید عراق خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 29
کد خبر: ۴۱۶۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه الفرات عراق به نقل از یک منبع اعلام کرد که جلسه رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

 

این منبع به جزئیات بیشتر این خبر اشاره‌ای نکرد اما هنوز پارلمان عراق به‌طور رسمی تاریخ مشخصی را برای رأی اعتماد به کابینه الکاظمی مشخص نکرده است.

 

پیش از این یک منبع سیاسی به الفرات  گفته بود: بعید است که نشست پارلمان عراق برای رأی اعتماد به کابینه مصطفی الکاظمی در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود.

 

این منبع احتمال داد که نشست رأی اعتماد پارلمان در اوایل هفته آینده برگزار شود. وی افزود فهرست نامزدهای تصدی وزارتخانه‌ها هنوز کامل نشده است و ممکن است طی هفته جاری تکمیل شود.

 

پس از کناره‌گیری عدنان الزرفی در 21 فروردین سال جاری بلافاصله برهم صالح رئیس جمهور عراق رایزنی با گروه‌های سیاسی عراق را برای معرفی نخست وزیر جدید آغاز کرد و در پی آن مصطفی الکاظمی رئیس دستگاه اطلاعات عراق را مأمور تشکیل کابینه جدید عراق کرد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده