واکنش نماینده مجلس به طرح ازدواج اجباری-راهبرد معاصر
حسین امیرعبداللهیان نخستین وزیر امور خارجه «شهید» جمهوری اسلامی ایران نام گرفت انتخابات ریاست جمهوری ظرف ۵۰ روز باید برگزار شود فرآیند و روش برگزاری انتخابات جدید ریاست‌جمهوری چیست؟ بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا

واکنش نماینده مجلس به طرح ازدواج اجباری

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصلا طرح ازدواج اجباری در مجلس از سوی هیچ کد ام از نمایندگان مطرح نشده و مباحث مطرح شده، فضاسازی علیه نمایندگان است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 09
کد خبر: ۴۵۱۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن برخی مباحث در فضای مجازی مبنی بر طرح مجلس برای "ازدواج اجباری"، گفت: اصلا چنین طرحی در مجلس از سوی هیچ‌‌کد ام از نمایندگان مطرح نشده است و مباحث مطرح شده، فضاسازی علیه نمایندگان است.

وی افزود: به هیچ عنوان امکان بررسی و تصویب طرح‌هایی از این دست نظیر ازدواج اجباری در مجلس وجود ندارد و نمایندگان نیز وقت‌شان را صرف بررسی چنین اموری نمی‌کنند، زیرا اولویت‌‌های مهم دیگری نظیر مسائل اقتصادی و معیشتی در صدر امور نمایندگان قرار دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هدف برخی افراد مغرض، حاشیه‌سازی برای نمایندگان مجلس است تا از وظیفه اصلی‌شان که نظارت بر عملکرد دولت و نیز تصویب قوانین کارآمد در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی است، دور بمانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر شایعه ای با عنوان "طرح ازدواج اجباری" از سوی برخی کاربران فضای مجازی مطرح و گفته شده که بنا بر این طرح، بازه زمانی ازدواج اختیاری 17 تا 28 سال تعیین شده و  اگر کسی بعد از این بازه زمانی سنی ازدواج نکرد، یک چهارم درآمد ماهیانه‌اش کسر و در اختیار فقرا قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده