نارضایتی مردم از مدیریت ناصحیح دولت است-راهبرد معاصر

نارضایتی مردم از مدیریت ناصحیح دولت است

رئیس جبهه مردمی انقلاب استان گیلان نارضایتی مردم را از وضع موجود مدیریتی کشور دانست.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 11
کد خبر: ۴۵۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام کاظم میر حسینی اشکوری ظهر امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایی 22 بهمن مردم این شهرستان در میدان شهدای رضوانشهر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالروز انقلاب اسلامی در آغاز جوانی و بلوغ است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ارسال 57 تاکنون همواره موردحمله و هجمه‌های استکبار جهانی و دشمنان اسلام قرار داشته است افزود: دشمنان اسلام تا به امروز با تمام قدرت وتوان سعی داشتند به انقلاب ضربه بزنند و تا به امروز به‌جایی نرسیدند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران توانسته است 40 سال در مقابل همه فتنه‌ها و توطئه‌ها مقاومت کند و به پیروزی برسند گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه توطئه‌های دشمنان و ایستادگی در مقابل آن‌ها یک دستاورد بزرگ است.

وی با اذعان به اینکه همه مردم پشتیبان ولایت و نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند افزود: مردم امروز مخالف وضع موجود مدیریت در جامعه هستند.

اشکوری با اشاره به اینکه مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند بیان کرد: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را سبب نارضایتی وضع مدیریت در جامعه کرده است.

اشکوری با بیان اینکه ترس دشمن امروز از ما به خاطر توان دفاعی و حضور پرشور مردم در منطقه است گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه تبدیل‌شده و اقتدار موشکی ایران خواب را از چشمان دشمنان اسلام گرفته است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده