همراهی مردم با شهرداری تهران اداره شهر را ارزان تر می کند-راهبرد معاصر
حناچی:

همراهی مردم با شهرداری تهران اداره شهر را ارزان تر می کند

شهردار تهران با اشاره به این مطلب که شهر را نهادی اجتماعی و مدنی می دانیم گفت: هر اقدامی که در شهر با همراهی و مشارکت مردم اجرا باشد کم هزینه تر اجرا خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 13
کد خبر: ۴۵۸۴۷

به گزارش راهبرد معاصر، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در اولین همایش مدیران برتر ارتباطی شهر تهران گفت: اهمیت روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و یکی از اهداف همه روابط عمومی ها تأثیرگذاری مثبت بر روی افکار عمومی است.

 

وی ادامه داد: افکار عمومی تاثیر و فشار خود بر مدیران را از طریق روابط عمومی ها وارد کرده و بی توجهی به روابط عمومی ها می تواند تبعات بسیار بدی داشته باشد.

 

حناچی افزود: طبیعتا یکی از وظایف روابط عمومی در حوزه فعالیت های ما در شهر تهران تبیین فعالیت های انجام گرفته در این خانواده بزرگ است.

 

شهردار تهران گفت: شهرداری تهران سازمان بسیار بزرگی است و با چندین وزارتخانه برابری می کند و تنوع فعالیت هایش بسیار زیاد است.

 

وی تصریح کرد: تأثیرگذاری شهرداری هم بر روی زندگی مردم بسیار بالاست و اگر این سازمان عظیم در مسیر درست خودش حرکت نکند می تواند به اتلاف منابع و طی مسیر اشتباه منجر شود.

 

حناچی ادامه داد: در دوره حاضر شهر را نهادی اجتماعی و مدنی می بینیم و هر اقدام ما اگر بتواند تبدیل به خواسته اجتماعی شود کم هزینه تر و پر بازده تر خواهد بود.

 

شهردار تهران خاطرنشان کرد: حل مسایل و مشکلات شهر با مردم و بدون مردم دو نتیجه کاملا متفاوت دارد و اگر همراهی مردم را داشته باشیم شهر را بسیار ارزان تر اداره خواهیم کرد.

 

وی افزود: تجربه این کار را هم داشته ایم. در ابتدای سالهای انقلاب بزرگترین مشکل برای ما به وجود آمد و آن چیزی به اسم جنگ بود ان هم در شرایط حساس آن زمان.

 

حناچی گفت: در آن زمان جنگ در زمانی آغاز شد که شیرازه کشور قوام خوبی نداشت اما با حضور مردم در صحنه جنگ تهدید به فرصت تبدیل شد و خدا رو شکر نشد آن چیزی که بدخواهان کشور برای ما خواب دیده بودند.

 

شهردار تهران افزود: یادمان نمی رود بسته های که از اقصا نقاط کشور به جبهه ها فرستاده می شد و برخی سر گشنه زمین گذاشتند تا قوتی به دست سربازان برسانند.

 

وی ادامه داد: همواره تاکید شده است که باید قدر این ملت را دانست و نباید کاری کرد که این مردم پشت این نظام را خالی کنند و وظیفه همه ما است تا در هر منصب و مقامی هستیم تلاش کنیم مردم از ما راضی باشند.

 

حناچی تصریح کرد: وای بر ما اگر از این فرصت در شهرداری تهران استفاده نکنیم و مردم ناامید شوند و از این فرصت که ذخیره اخروی در پی دارد استفاده نکنیم.

 

شهردار تهران گفت: تفاوت وجود دارد بین فعالیت یک شرکت خصوصی و شرکت دولتی و ما باید تلاش کنیم در نهاد دولتی شهرداری با کمترین منابع بیشترین بازدهی را داشته باشیم همان کاری که شرکت های خصوصی برای افزایش بهره وری انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: ما در دوران کرونا تجربه خوبی داشتیم زیرا در حالی که همه دنیا با یک مشکل بزرگ مواجه شده بودند و امکانات بیشتری از ما داشتند اما از عهده وظایف شأن بر نیامدند اما ما سربلند شدیم.

 

حناچی گفت: این موفقیت نتیجه انسجام داخلی و همراهی همه مردم با تصمیمات بزرگ دولت برای کنترل این بیماری بود.

 

شهردار تهران به تغییر نام برخی از خیابان های شهر تهران اشاره کرد و گفت: ما درخصوص نام شهدا یک وظیفه خاص‌ و ویژه داریم که باید نام این عزیزان را در جای جای شهر گرامی بداریم.

 

وی ادامه داد: در بهشت زهرا شبکه ای طراحی کردیم که با اسکن یک بارکد از مزار یک شهید می توان اطلاعاتی بیشتری از زندگی و رشادت های آن شهید به دست آورد تا به این ترتیب یاد این شهدای گرانقدر بیش از پیش در اذهان شهروندان حفظ شود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده