مخالفت با تشکیل شورای ملی انتخابات-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

مخالفت با تشکیل شورای ملی انتخابات

سردسته مخالفان دولت مرکزی ونزوئلا با تشکیل شورای ملی انتخابات از سوی دیوان عالی این کشور مخالفت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۵۹۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، به نقل از یورونیوز، خوان گوایدو، سردسته مخالفان در ونزوئلا مدعی شد شورای ملی دروغینی که از سوی دیوان عالی این کشور تعیین شده را به رسمیت نمی‌شناسد.

 

سردسته مخالفان دولت قانونی ونزوئلا در نشستی خبری اعلام کرد شورای ملی انتخابات دروغین را به رسمیت نمی‌شناسد. گروه دیگری از مخالفان دولت مرکزی ونزوئلا نیز ضمن محکوم کردن تشکیل شورای ملی انتخابات، آن را تلاش برای تقلب در انتخابات آتی دانستند.

 

چندی پیش نیکلاس مادور، رئیس جمهور قانونی ونزوئلا با تاکید بر تشکیل هر چه سریعتر شورای ملی انتخابات، تاکید کرد این شورا باید هر چه سریعتر وارد عمل شود تا پس از سال‌ها که مجلس ونزوئلا در دست مخالفان بود، انتخابات زودتر برگزار و مجلس تازه‌ای با نمایندگان جدید تشکیل شود.

 

دیوان عالی ونزوئلا در اواخر ماه می، لوئیز پازا را به عنوان جانشین گوایدو به ریاست مجلس شورای ملی منصوب کرد. دوره فعالیت مجلس فعلی ونزوئلا در پایان دسامبر سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و تا پیش از این زمان باید تکلیف ۱۶۷ کرسی مجلس این کشور تعیین شود./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده