مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ / دو بازیگر و یک فوتبالیست به «دورهمی» می‌آیند-راهبرد معاصر

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ / دو بازیگر و یک فوتبالیست به «دورهمی» می‌آیند

مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 22
کد خبر: ۵۱۶۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهران مدیری دورهمی را ساخت تا اعضای خانواده‌ها در کنار هم ساعاتی را به خوشی سپری کنند. برنامه پرببینده و جذاب دورهمی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد؛ ویژه برنامه دورهمی که آخر هفته‌ها پخش می‌شود از شبکه نسیم توانسه لحظات خوشی را برای مردم ایجاد کند. در ادامه این خبر با ساعت پخش دورهمی و مهمان امشب دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ آشنا خواهید شد.

 

برنامه محبوب و پرطرفدار دورهمی با اجرای زیبای مهران مدیری توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در ادامه با مهمان امشب برنامه دورهمی امروز چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ آشنا شوید.

 

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.

 

این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است. از آنجا که بین قسمت‌های فصل سوم این سریال وقفه‌ای بوجود آمد و گروهی از بازیگران از آن جدا شدند در پخش جدید که آذر ۹۶ صورت گرفت آن را به عنوان فصل چهارم معرفی میکنند لذا سری پنجم این مجموعه با عنوان فصل چهارم نیز شناخته میشود.

 

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

 

مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹ + بیوگرافی و عکس

 

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹

 

دو بازیگر و یک فوتبالیست به «دورهمی» می‌آیند

 

مهمانان این هفته برنامه «دورهمی»، یک بازیکن تیم ملی فوتبال و دو بازیگر پیشکسوت کشورمان هستند.

 

مهمانان این هفته برنامه «دورهمی»، رامین رضاییان (بازیکن فوتبال)، مینا جعفرزاده (بازیگر) و بهزاد فراهانی (بازیگر) هستند که به ترتیب چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از شبکه نسیم پخش می‌شود.

 

«دورهمی» ساعت ۲۳ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۶ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر خواهد بود.

 
 
مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹
 
 
 

بیوگرافی و زندگینامه رامین رضاییان

 

  • نام :رامین
  • نام خانوادگی :رضاییان
  • تاریخ تولد :27 اسفند 1369
  • محل تولد :ساری
  • پست :دفاع  راست
  • باشگاه سابق :پرسپولیس
  • شماره پیراهن :27
  • تاهل :مجرد
  • شماره پیراهن تیم ملی :23

 

رامین رضاییان

رامین رضاییان و سرخیو راموس

 

 

بیوگرافی کوتاه از مینا جعفرزاده همسر بهمن زرین پور

 

 

مینا بویوک جعفرزاده متولد1325 در خوی معروف به مینا جعفرزاده، بازیگر رادیو، تلویزیون و سینما اهل ایران است. او همسر بهمن زرین پور، بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است. او کار در رادیو را از سال 1348 شروع کرده و بازیگری در سینما را از سال 1367 با فیلم فیل در تاریکی آغاز نمود. مینا جعفرزاده در بسیاری از مجموعه های تلویزیونی حضور داشته است. ایرانیان، هنرنمایی او در نقش «خاله جان» در کنار اکبر عبدی را خوب به خاطر دارند. یکی از آخرین کارهای تلویزیونی او، نابرده رنج است که تابستان 1390 از شبکهٔ سوم سیما پخش شد.

 

 

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹

 

بیوگرافی بهزاد فراهانی 

 

مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹

بهزاد فراهانی متولد اول بهمن ماه ۱۳۲۳ در اراک است. دوره‌هایی از تئاتر را در فرانسه گذراند و در کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فارغ التحصیل شد. او فرزند دوم غلامرضا، همسر فهیمه رحیمی نیا و پدر شقایق فراهانی و گل‌شیفته فراهانی است که هر دو بازیگر سینمای ایران هستند.او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد.

 

سپس به سینما روی آورد و با بازی و نگارش فیلمنامه فیلم «تجاوز» به کارگردانی حمید مصداق، به جمع اهالی هنر هفتم پیوست. فراهانی سه دهه است که حضوری مستمر در سینما، تلویزیون و تئاتر دارد. از میان آثار تلویزیونی وی هم باید به سریال امام علی(ع) اشاره کرد که بازی فراهانی در آن به یادماندنی بود.



تولد : اول بهمن ماه ۱۳۲۳


روستای درمنک از توابع فراهان ، اراک


فعالیت: بازیگر، کارگردان، نویسنده، گوینده


تحصیلات: کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای دراماتیک، کارشناسی ارشد نمایش از تئاتر ملی فرانسه(استراسبورگ)، ۱۹۷۷، ۱۹۷۸

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار