ارز صرافی ملی چقدر شد؟-راهبرد معاصر

ارز صرافی ملی چقدر شد؟

نرخ ارز صرافی ملی امروز پنجنشبه 27 شهریور  به قرار زیر است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 17
کد خبر: ۵۹۳۹۶

به گزارش راهبرد معاصر نرخ ارز صرافی ملی پنج شنبه 27 شهریور 99 امروز 350 تومان کاهش یافت و به 26 هزار و 850 تومان رسید. همچنین صرافی دلار را از مردم 26 هزار و 750 خریداری کردند. در این میان قیمت یورو نیز 250 تومان کاهش یافت و به 31 هزار و 550 تومان رسید.

 

قیمت ارز صرافی ملی

امروز پنج‌شنبه بیست و هفتم شهریورماه نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد.

 

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶،۸۵۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶،۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

 

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۱،۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱،۵۵۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۵۷ تومان تعیین شده است.

 

 

نرخ ارز صرافی ملی

 

صرافی ملی نرخ دلار و یورو را ارزان کرد

 

قیمت هر دلار آمریکا امروز پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ در صرافی‌ ملی برای دومین بار تغییر کرد و ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شد که در مقایسه با آخرین نرخ امروز ۵۰ تومان کاهش داشت.

قیمت هر دلار آمریکا برای فروش امروز ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان در صرافی‌ بانک‌هاست که در مقایسه با آخرین نرخ امروز ۵۰ تومان کاهش داشت. در عین حال قیمت خرید هر دلار نیز ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

 

همچنین قیمت خرید هر یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۳۱,۴۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۱,۵۵۰ تومان است که نسبت به آخرین نرخ امروز ۱۰۰ تومان کاهش داشت.

 

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار