ترامپ احتمالا ظرف 2 روز آینده از توافق سودان و اسرائیل خبر می‌دهد-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ترامپ احتمالا ظرف 2 روز آینده از توافق سودان و اسرائیل خبر می‌دهد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا ظرف دو روز آینده از توافق عادی سازی روابط سودان با اسرائیل خبر می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 20
کد خبر: ۶۳۶۵۷

به گزارش راهبرد معاصر،  رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توافق قریب الوقوع سازش میان این رژیم و حکومت سودان خبر می دهند.

 

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تماس‌های میان اسرائیل و سودان با وساطت آمریکا با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است.»

 

به گفته این رسانه‌ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا احتمالا توافق عادی سازی روابط میان خارطوم و اسرائیل را ظرف دو روز آینده اعلام می‌کند.

 

ترامپ هم امشب در توئیتی اعلام کرد که سودان با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به خانواده‌های «قربانیان تروریسم» موافقت کرده و پس از آن این کشور از فهرست کشورهای حامی تروریسم حذف خواهد شد.

 

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: «یک خبر فوق‌العاده! دولت جدید سودان که در حال حرکت در مسیر پیشرفت‌های بزرگ است با پرداخت ۳۳۵ میلیون دلار به قربانیان و خانواده‌های تروریسم موافقت کرد. پس از پرداخت، من نام سودان را از فهرست حامیان تروریسم دولتی خارج خواهم کرد. پس از مدت‌ها انتظار عدالت برای مردم آمریکا محقق می‌شود و این گامی بزرگ از سوی سودان است.»/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده