ترامپ: ۴ سال دیگر باز خواهم گشت-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ترامپ: ۴ سال دیگر باز خواهم گشت

رئیس جمهور آمریکا از تمایل خود برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ میلادی خبر داده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 02
کد خبر: ۶۸۹۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در اظهاراتی در یک میهمانی کریسمس که سه شنبه در کاخ سفید برگزار شده بود، برای شرکت در رقابت های انتخاباتی 2024 میلادی ابراز تمایل کرده است.

 

وی در جمع طرفدارانش در کاخ سفید گفت: این یک دوره چهارساله جالب بوده است. می خواهیم برای یک دوره چهارساله دیگر تلاش کنیم. شما را 4 سال دیگر خواهیم دید.

 

نکته قابل توجه در این میهمانی، برگزاری آن در فضای سرپوشیده و عدم استفاده ماسک از سوی بسیاری از میهمانان بوده است.

 

این گزارش در حالی منتشر شده است که روزنامه نیویورک تایمز ماه جاری اعلام کرده است که ترامپ به مشاورانش گفته است که اگر جو بایدن رسما در انتخابات 2020 به پیروزی برسد، او سریعا برنامه خود را برای انتخابات 2024 اعلام خواهد کرد.

 

وبگاه دیلی بیست نیز پیش از این به نقل از 3 منبع آگاه نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی آغاز کارزار انتخاباتی 2024 میلادی همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن است.

 

منابع آگاه فاش کردند که اگر ترامپ در تغییر نتیجه انتخابات موفق نشود، قصد دارد کارزار انتخاباتی 2024 میلادی خود را همزمان با مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن اعلام کند.

 

به گفته 3 منبع آگاه، ترامپ درباره ویژگی های آغاز کارزار انتخاباتی با مشاوران و دستیارانش رایزنی و مشورت کرده است./ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
0
0
آره 4 سال دیگه برمیگردی به همونجایی که ازش اومدی...ینی شکم مادرت.....خاک میشی...تبدیل به مواد معدنی میشی درختها ازت تغذیه میکنن..بابات از میوه اون درختها میخوره و دوباره برمیگردی به شکم مادرت
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار