توزیع میوه تنظیم بازاری همچنان ادامه دارد-راهبرد معاصر

توزیع میوه تنظیم بازاری همچنان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: توزیع میوه‌های طرح تنظیم بازار در بیش از چهار هزار مرکز عرضه مستقیم، تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 24
کد خبر: ۷۱۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، حسین شیرزاد افزود: پس از حدود 6 روز از آغاز توزیع میوه‌های طرح تنظیم بازار شب عید در استان‌های مختلف کشور، در مجموع میزان 40 هزار و 802 تن سیب و پرتقال توزیع شده است.

 

وی با بیان این که میزان توزیع تاکنون معادل 60 درصد مجموع میوه‌های تامین شده است اظهارداشت: میوه‌های توزیع شده 15 هزار و 929 تن سیب درختی، 20 هزار و 421 تن پرتقال تامسون شمال و 4 هزارو 460 تن پرتقال والنسیای جنوب بوده است.

 

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: این میوه‌ها با قیمت های مصوب استانی برای مصرف هموطنان عرضه شده است.

 

سازمان مرکزی تعاون روستایی از 25 اسفندماه عرضه بالغ بر 30 هزار تن سیب درختی و 40 هزار تن پرتقال شمال (تامسون) و جنوب (والنسیا) با کیفیت بالا و قیمت های تنظیم بازاری را شروع کرد.

 

ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلوگرم پرتقال تنظیم بازاری را 4000 تومان و سیب درختی را 7000 تومان در سه هزار مرکز عمده، در تمامی کلان‌شهرها و دور افتاده‌ترین مناطق شهری، با قیمت مصوب کمیته‌های تنظیم بازار استان‌های مختلف انجام می شود.

 

به گفته مجری طرح تنظیم بازار میوه شب عید، میوه‌های سیب و پرتقال بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به دست مردم خواهد رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده