سردار جعفری در گمیشان: تخلیه آب اولویت اصلی سپاه در مناطق سیل‌زده است-راهبرد معاصر
بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است

سردار جعفری در گمیشان: تخلیه آب اولویت اصلی سپاه در مناطق سیل‌زده است

فرمانده کل سپاه به هنگام بازدید از مناطق سیل زده گمیشان در استان گلستان گفت: باید لایروبی رودخانه قبلا انجام می شد اما متاسفانه انجام نشده ولی اکنون باید شرایطی ایجاد کنیم که آب تخلیه شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 26
کد خبر: ۷۲۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همه امکانات برای مناطق سیل‌زده ارسال شده و اولویت اصلی ما خروج تخلیه آب است.

 

وی گفت: باید لایروبی رودخانه قبلا انجام می شد اما متاسفانه انجام نشده ولی اکنون باید شرایطی ایجاد کنیم که آب تخلیه شود.

 

سرلشگر جعفری تصریح کرد: با توجه به وسعت منطقه و آب‌گرفتگی منطقه به نظر می‌رسد در چند روز آینده تخلیه کامل انجام نشود اما در تلاش هستیم این کار انجام شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کارهای زیادی باید انجام شود و خروجی آب سرعت پیدا کند.

 

سردار جعفری افزود: امداد و اسکان در حال انجام است اما سرعت خروج آب به علت انجام نشدن لایروبی رودخانه، دلیل کندی کار است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران از مناطق سیل زده شهرستان گمیشان بازدید و با مردم سیل زده این شهرستان گفت‌وگو کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده