تمایل فعلی شورای وحدت به نامزدی آیت الله رئیسی است-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند
غلامرضا مصباحی مقدم؛ سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با راهبر معاصر مطرح کرد:

تمایل فعلی شورای وحدت به نامزدی آیت الله رئیسی است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص حمایت شورای وحدت از لاریجانی یا رئیسی گفت: تاکنون درباره هیچ یک از کاندیداها در شورای وحدت تصمیمی گرفته نشده و صحبتی نشده است. فقط مطرح شد که آقای رئیسی احتمالاً کاندیدا هستند و در شورای وحدت از کاندیداتوری ایشان استقبال شد.
غلامرضا مصباحی مقدم؛ سخنگوی جامعه روحانیت مبارز
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 14
کد خبر: ۸۰۶۸۹

تمایل فعلی شورای وحدت به نامزدی آیت الله رئیسی است

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابراهیم رئیسی با حدود ۱۵میلیون رای در انتخابات سال۹۶ پس از حسن روحانی بیشترین آراء را به دست آورد و همین سرمایه می تواند، ضمانت برنده شدن در ۱۴۰۰ باشد.ضمن اینکه حامیان رئیسی معتقدند او در مدت ریاستش بر قوه قضاییه بدلیل مبارزه با مفاسد اقتصادی،از محبوبیت بیشتری برخوردار شده و سبد آرای او از ۴سال پیش هم سنگین تر است. اگر این فرض را درست بپنداریم و نیز نتایج نظرسنجی هایی که رئیسی را در مقایسه با سایر نامزدها محبوب تر می داند معتبر بگیریم هیچ دلیلی برای نامزدنشدنش در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نمی یابیم. در این بین سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که گزینه نهایی جامعتین (و شورای وحدت) ابراهیم  رییسی است اما باید منتظر سناریو بعدی اصولگرایان باشیم

 

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با راهبر معاصر در خصوص شایعه حمایت شورای وحدت از علی لاریجانی گفت: تاکنون درباره هیچ یک از کاندیداها در شورای وحدت تصمیمی گرفته نشده و صحبتی نشده است. فقط مطرح شد که آقای رئیسی احتمالاً کاندیدا هستند و در شورای وحدت از کاندیداتوری ایشان استقبال شد.

 

وی با اشاره به مشارکت در انتخابات در سال آینده تصریح کرد: هرگز مشارکت انتخابات ریاست جمهوری قابل مقایسه با انتخابات مجلس نخواهد بود. من تصور می کنم و ان شاالله امیدوارم انتخابات 1400 انتخابات خوبی باشد و مردم برای تعیین سرنوشت کشور و خود برای 4 سال آینده به صورت گسترده پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

 

سخنگوی جامعه روحانیت ادامه داد: در انتخابات سال آینده من خوشبین هستم و البته از همه رسانه های دیداری، شنیداری تقاضا می کنم ان چه که موجب امیدواری مردم است مطرح کنند و دامن بزنند و به شایعات مربوط به کاهش سطح مشارکت اعتنا نکنند.

 

مصباح مقدم درباره اینکه ایا شخص دیگری به غیر از رییسی مطرح است پاسخ داد: هنوز تصمیمی غیر از این گرفته نشده است. و امیدواریم اقای رییسی در انتخابات حضور پیدا کنند و شرکت کنند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار