سید عباس موسوی یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه شد-راهبرد معاصر
بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است

سید عباس موسوی یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه شد

«سید عباس موسوی« مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی به عنوان یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه منصوب شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 13
کد خبر: ۸۴۳۵
به گزارش  راهبرد معاصر ، «سید عباس موسوی» مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی امروز (شنبه‌) 24 فروردین ماه از سوی محمدجواد ظریف به عنوان یازدهمین سخنگوی وزارت خارجه منصوب شد.

موسوی پیش از این مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی بوده و قبل از آن هم در سمت‌هایی چون رئیس اداره دیپلماسی رسانه‌ای، دبیر اول سرکنسولگری ایران در هنگ کنگ و رایزن دو در سفارت ایران در هلند مشغول به خدمت بوده است. او که فارغ التحصیل دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه است، جوان‌ترین سخنگویی است که عهده‌دار این سمت شده است.

 پیش از او بهرام قاسمی عهده‌دار این سمت بود که به عنوان سفیر جدید ایران در فرانسه منصوب شده است. قاسمی دیروز (جمعه) 23 فروردین ماه با انتشار متنی از رسانه‌ها خداحافظی کرد.


بهرام قاسمی از 30 خرداد ماه 1395 به‌عنوان دهمین سخنگوی وزارت خارجه و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده