دولت به فکر درخواست و مطالبات فرهنگیان باشد-راهبرد معاصر

دولت به فکر درخواست و مطالبات فرهنگیان باشد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت کل بدهی به فرهنگیان یعنی ۶ هزار میلیارد تومان را به سال ۹۸ منتقل کرده و با این کار بودجه آموزش و پرورش متزلزل شده گفت:‌به نظر می‌رسد دولت منتظر افزایش اعتراضات فرهنگیان است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 15
کد خبر: ۸۶۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ، جبار کوچکی نژاد نماینده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: نمایندگان ۱۴ میلیارد برای کالاهای اساسی آن هم با 4200 تومانی مصوب کردند در حالی که سود آن به جیب دلالان وارد شد ضمن اینکه بنای دولت در سالجاری هم در حال تکرار شدن است اما مردم برای تهیه روغن و گوشت و مرغ و پنیر و حبوبات دچار مشکل هستند لذا دولت باید فکر اساسی و عاجل برای این موضوع کند.

 

وی افزود: نمایندگان مجلس با حساسیت زیادی قانون واردات کالاهای اساسی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی ثبت کردند که سهم هر ایرانی بیش از 2 میلیون بوده و اعتبار در نظر گرفته شده هم بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بود.

 

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: متاسفانه دولت برنامه‌ای در این خصوص کالاهای اساسی نداشته است لذا از رئیس‌جمهور می‌خواهم با توجه به تعهد داده شده به مردم در این زمینه کاری اساسی کند.

 

یوسف‌نژاد گفت: بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات فرهنگیان و بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پاداش پایان خدمت فرهنگیان باقی مانده است ولی دولت قول داده بود تا پایان سال گذشته حداقل 1500 میلیارد تومان از این مطالبات را پرداخت کند.

 

وی افزود: دولت کل بدهی به فرهنگیان که ۶ هزار میلیارد تومان است را به سال ۹۸ منتقل کرد و با این کار بودجه آموزش و پرورش متزلزل شده است. به نظر می‌رسد دولت منتظر افزایش اعتراضات فرهنگیان است.

 

وی در تذکری به رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: ۱۰ ماه است که شهر رشت شهردار ندارد و این در حالی است که بیش از یک میلیون نفر از مردم باید از خدمات شهری برخوردار شوند ضمن اینکه در تقسیمات کشوری هم به صورت گزینشی عمل می‌شود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی باز نشسته شهرستان سیاهکل
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
0
0
متاسفانه وزارتخانه هیچ توجهی به مطالبات فرهنگیان ندارد با توجه به اینکه یک سال ونیم بازنشست شده ام ولی نه تنها حق التدریس شش ماهه اول سال ومعوقه ذخیره فرهنگیان را نداده اند اداره دارایی برگشت مالیات شش ماه را گه مبلغ ان یک میلیون تومان است وبا گذشت یک سال ونیم هنوز ÷رداخت نکرده واداره اموزش و÷رورش شهرستان ما اعلام کرده که ما نمی توانیم اداره دارایی را مجبور به ÷زداخت برگشت مالیلت نماییم
تحلیل های برگزیده