احمدی نژاد واکسن فایزر تزریق کرد-راهبرد معاصر
بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب سخنگوی دولت: انتخاب ارکان داخلی مجلس با نمایندگان منتخب است آیت الله رئیسی: رابطه بین ایران و آذربایجان ناگسستنی است
داوری:

احمدی نژاد واکسن فایزر تزریق کرد

مشاور پیشین رسانه‌ای محمود احمدی نژاد به ادعای اخیر احمدی‌نژاد که گفته بود «مسئولان تراز اول کشور واکسن زده‌اند» واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 11
کد خبر: ۸۷۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر عبدالرضا داوری مشاور پیشین رسانه‌ای محمود احمدی نژاد به ادعای اخیر احمدی‌نژاد که گفته بود «مسئولان تراز اول کشور واکسن زده‌اند» واکنش نشان داد.

 

داوری در صفحه شخصی خود نوشت: «محمود احمدی نژاد، جمعه ۲۶ دیماه ۱۳۹۹ در منزل حمید بقایی واکسن آمریکایی فایزر را تزریق کرد تا به پیشنهاد بقایی، از ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی مصونیت یابد. شنیدم که خرید و انتقال اختصاصی واکسن برای احمدی نژاد از امارات، حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه داشته است»./فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
مولا علی فرمود: اَلْکاذِبُ مُهانٌ ذَلیلٌ؛ دروغ گو، حقیر و خوار است.
مزدوران روسیه بعد از ظریف ، با اتحاد چپ و راست خائن بی وطن ، با وحشت از بازگشت احمدی نژاد و به زباله دان تاریخ فرستاده شدن ، متحد و هم قسم بطور فراگیری احمدی نژاد را ترور شخصیت می کنند!!!
تحلیل های برگزیده