جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰

قیمت گوشی سامسونگ امروز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰دارای ثبات نسبی بوده است و شما می‌توانید جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ را در ادامه خبر ببینید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 28
کد خبر: ۹۳۴۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت گوشی سامسونگ در بازار امروزدوشنبه 7 تیر ماه ثبات نسبی داشته است و تنها مدل گوشی گلکسیA52 5G امروز 200هزار تومان گران شد. در ادامه می توانید جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز دوشنبه 7 تیر ۱۴۰۰ را در زیر ببینید. گوشی های سامسونگ به دلیل کیفیت طراحی و خدمات عالی پس از فروش مورد استقبال بسیاری از مردم قرار می گیرد و به همین دلیل بررسی روزانه قیمت مدل های مختلف گوشی سامسونگ اهمیت بسیاری دارد.

در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به چهار ماه از عرضه آن می‌گذرد.

 

جدول قیمت گوشی سامسونگ امروز دوشنبه 7 تیر 1400

افزایش قیمت گوشی‌های سامسونگ که از ابتدای هفته آغاز شده بود، امروز متوقف شد. تقریبا رشد قیمت خاصی امروز دیده نمی‌شود و فقط افزایش ۲۰۰ هزار تومانی A۵۲، ۵G قابل توجه است. البته کاهش قیمتی هم در بین مدل‌های پرفروش سامسونگ وجود ندارد. امروز گلکسی A۵۲، ۵G با نسخه ۱۲۸ گیگابایت به طور متوسط ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در تهران فروخته می‌شود.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
A51 پنج میلیون و ۶۴۹ هزار تومان تا هشت میلیون و ۱۹۸ هزار تومان
A21s سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۷۳۰ هزار تومان
A32 پنج میلیون و ۱۹۵ هزار تومان تا شش میلیون و ۷۲۰ هزار تومان
A12 سه میلیون و ۵۹۹ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۹۹ هزار تومان
A31 چهار میلیون و ۶۴۹ هزار تومان تا پنج میلیون و ۷۴۰ هزار تومان
A10s دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
A52 5G ۹ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان تا ۱۱ میلیون تومان
A02S دو میلیون و ۷۲۸ هزار تومان تا سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان
S20 FE ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
Note 20 Ultra 5G ۲۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان تا ۲۶ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان
A71 هشت میلیون و ۸۴۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
S21 Ultra 5G ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 

شایعه: گلکسی S۲۱ FE فقط در بازار ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد

در صورت صحت داشتن شایعات، کمبود تراشه باعث شده است سامسونگ تنها به فکر عرضه‌ی گلکسی S۲۱ FE برای بازار اروپا و ایالات متحده باشد.

انتظار می‌رود در کنار دو گوشی تاشوی سامسونگ به نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، شرکت کره‌ای تلفن هوشمند دیگری نیز معرفی کند؛ محصولی که جانشین گلکسی S۲۰ FE خواهد بود و گلکسی S۲۱ FE نام دارد. تاکنون اطلاعات مختلفی از گلکسی S۲۱ FE منتشر شده است و حتی در گزارشی اشاره شد که ممکن است سامسونگ پروژه‌ی تولید این محصول را لغو کند.

در گزارش مذکور به علت چنین تصمیمی نیز اشاره شد. گویا سامسونگ تحت تأثیر کمبود تراشه و قطعات نیمه رسانا قرار گرفته است و به همین علت می‌خواهد تولید گلکسی S۲۱ FE را متوقف و روی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ تمرکز کند. شواهد موجود صحت گزارش را تأیید می‌کردند؛ اما سران سامسونگ به شایعات واکنش نشان داده‌اند و اعلام کرده‌اند که تولید گلکسی S۲۱ FE ادامه دارد و برنامه‌ای برای لغو آن مطرح نشده است.

AndroidAuthority گزارشی منتشر کرده است که برنامه‌های سامسونگ برای گلکسی S۲۱ FE را مشخص می‌سازد. گویا کمبود تراشه تأثیر خود را روی تولید گلکسی S۲۱ FE گذاشته است؛ اما نه به این صورت که تولید آن متوقف شود؛ بلکه شرکت کره‌ای به تعدادی از این گوشی هوشمند تولید خواهد کرد که بازار ایالات متحده و کشور‌های اروپایی را پوشش بدهد.

یکی از مقامات سامسونگ که خواسته است نام وی فاش نشود، در گفتگو با رسانه‌های کره‌ای گفته است تولید گلکسی S۲۱ FE همچنان ادامه دارد؛ اما در ماه اکتبر (مهر تا آبان) تنها در بازار‌های ایالات متحده و اروپا عرضه خواهد شد و برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن به بازار‌های ژاپن یا کره جنوبی وجود ندارد.

 

تصاویر مفهومی گوشی عجیب سامسونگ با نمایشگر قابل جدا شدن

 
اخیراً اطلاعاتی از یک ثبت اختراع شرکت سامسونگ، مربوط به سال 2018 منتشر شده است که نشان می‌دهد این غول فناوری کره‌ای برای تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش قابل جدا شدن که می‌تواند دور مچ دست بپیچد، حق اختراع ثبت کرده است. در واقع، نمایشگر قابل جدا شدن می‌تواند به عنوان یک صفحه ثانویه‌ای که زمان ها، اعلان‌ها و موارد دیگر را به کاربر نشان می‌دهد، عمل کند، چیزی که ما به طور معمول از ساعت‌های هوشمند انتظار داریم.

طبق اختراع ثبت شده در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO)، شرکت کره‌ای سامسونگ می‌تواند روی یک تلفن هوشمند منحصر به فرد کار کند که دارای صفحه نمایش قابل جدا شدن باشد. این حق ثبت اختراع که برای اولین بار توسط وبسایت 91mobiles کشف شد، در سال 2018 به ثبت رسیده، اما در اوایل هفته جاری بود که اطلاعات آن به بیرون درز کرد.

تصاویر همراه با ثبت اختراع این دستگاه نشان می‌دهد که قسمت بالای تلفن می‌تواند جدا شود و در اطراف سطوح خمیده مانند مچ دست قرار گرفته تا کاملاً مانند یک باند هوشمند تناسب اندام به نظر برسد. با این حال، گفته می‌شود که این دستگاه فقط روی قسمت بالای دست می‌تواند قرار گیرد، بنابراین به طور کامل بر روی مچ دست محکم نمی‌شود. قسمت جداشونده دارای دو دکمه در کناره سمت چپ است که احتمالاً برای انتخاب یا پیمایش گزینه‌ها است. به نظر می‌رسد این قسمت جدا شونده از طریق بلوتوث به تلفن متصل می‌شود.

تلفن قابل جدا شدن سامسونگ در جلو از طرح مستطیل شکل و جعبه‌ای معمولی برخوردار است. اما آنچه که آن را از سایر گوشی‌ها متمایز می‌کند، که قسمت بالایی دستگاه است. این صفحه نمایشگر می‌تواند محتوایی مانند تاریخ، زمان، اعلان‌های دریافتی از طریق تلفن و موارد دیگر را نشان دهد. برای انتخاب گزینه ها، این نمایشگر احتمالاً از صفحه نمایش لمسی پشتیبانی کند، اما همچنین می‌تواند مستقیماً از طریق تلفن کنترل شود. به گزارش فرارو، این نمایشگر پیچیده باید از طریق آهن ربا یا اتصالات پین به تلفن اصلی متصل شود و مانند قلم الکترونیکی از طریق خود تلفن شارژ شود. توضیحات ثبت اختراع آن را به عنوان «یک طرح تزئینی برای یک دستگاه نمایشگر» توصیف می‌کند، که نشان می‌دهد عملکرد‌های اضافی را نسبت به تلفن‌های هوشمند معمول ارائه می‌دهد. از زمان ثبت این حق اختراع در سال 2018، هیچ مدرکی دال بر اینکه آیا شرکت سامسونگ چنین طرحی را پیگیری کرده یا خواهد کرد و در برهه‌ای از زمان، محصولی تجاری را روانه بازار می‌کند، وجود ندارد.
 

 فرارو /وبسایت فناوری 91mobiles
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار