دستگیری شرور معروف و ۸ متهم دیگر در پرونده نزاع مرگبار جنوب شرق تهران آیتم‌های تعیین شهریه مدارس غیردولتی/ کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و بیمه کامل آنها از مهرماه جریمه ورود به محدوده طرح از ۲۸ خرداد تا ۸ تیر حذف می‌شود؟ هشدار هواشناسی درباره استمرار گرما در ۲۷ استان/ لزوم مدیریت مصرف انرژی فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور عکس روز ناسا از یک فرورفتگی در مریخ کودکان مبتلا به «ام اس» زودتر پیر می‌شوند مغز انسان هیچ‌وقت پُر نمی‌شود؛ حافظه بی‌مرز، نه محدود شرور معروف تهران بازداشت شد / مهدی ریش کیست؟ دمای خوزستان بالای ۵۰ درجه می‌رود زورگیر فضای مجازی دستگیر شد رگبار و رعد و برق در ۲۱ استان/ خیزش گرد و خاک در ۱۸ استان رئیس قوه قضائیه: دشمن عملیات روانی علیه مردم ایران را با جدیت پیگیری می‌کند جزئیات دستگیری یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان مواد مخدر/کشف ۶۰ کیلو هروئین و شیشه دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اعطای تسهیلات بانکی/ کلاهبرداری از ۲۷۰ شهروند

چگونه صفحه اینستاگرامتان را پربیننده کنید؟

شیوه‌های ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید برای بهتر دیدن شدن صفحه اینستاگرامتان از آنها استفاده کنید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 11
کد خبر: ۱۰۱۷۳۶

به گزارش راهبرد معاصر ویژگی جستجو در اینستاگرام یک ابزار مهم است که به کاربران کمک می‌کند تا حساب‌هایی را که حول محور علایق آن‌ها است پیدا کنند. یکی از ویژگی‌های مفید آن نیز Sensitive Content Control است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای حساس خود را در فید اینستاگرام ببینند.

همچنین در اوایل ماه گذشته، کاربران اینستاگرام ویژگی بررسی امنیتی را دریافت کردند، یک فرآیند گام به گام که می‌تواند به افراد در محافظت از حساب خود پس از هک شدن کمک کند.

اینستاگرام در واقع طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را برای کمک به کاربران در حفظ امنیت، بهبود تجربه کاربری و یا کمک به دیگران ارائه می‌دهد. مثلا برای افرادی که به دنبال محافظت از پیام‌های دایرکت خود هستند، ویژگی Limite را برای محدود کردن پیام‌های مستقیم افرادی که نمی‌شناسند ارائه داده است.

 

 

  • استفاده از جست و جو اینستاگرام برای بهتر دیده شدن

همانطور که توسط اینستاگرام توضیح داده شده، ویژگی Search برای رتبه بندی نتایج به سیگنال‌ها متکی است و در نتیجه اطمینان حاصل می‌کند که کاربران مرتبط‌ترین نتایج ممکن را مشاهده می‌کنند. سیگنال‌ها شامل متنی هستند که کاربر در نوار جستجو با تمرکز بر نام کاربری و مکان‌ها به همراه بیوگرافی مربوطه، کپشن‌ها و هشتگ‌ها وارد می‌کند. متن مهمترین راهنمای اینستاگرام برای این کار است و بعد از آن فعالیت کاربر. مورد دوم به این معنی است که اینستاگرام حساب‌ها یا هشتگ‌هایی را که کاربر قبلاً دنبال کرده را بالاتر از دیگران قرار می‌دهد. در نهایت، اینستاگرام تعداد لایک یا اشتراک گذاری یک حساب یا هشتگ را بررسی می‌کند. هرچه تعامل بیشتر باشد، به طور کلی نتیجه بالاتر خواهد بود.

  • چطور در اینستاگرام بهتر دیده شویم؟

برای کسانی که از اینستاگرام به عنوان منبع درآمد استفاده می‌کنند، نکاتی وجود دارد که نشان دادن نتایج جستجو را ساده‌تر می‌کند. برای شروع، داشتن یک دسته بندی مرتبط با محتوا بسیار مهم است، بنابراین وقتی دنبال کنندگان آن نوع محتوا را جستجو می‌کنند، ظاهر می‌شود. از طرف دیگر، اگر فالورها کسی را با نام خاصی می‌شناسند، آن نام باید در نمایه گنجانده شود.

به عنوان مثال، اگر یک نوازنده نام هنری دارد، باید مطمئن شود که نام در نمایه‌اش نشان داده می‌شود.

همچنین سازندگان می‌توانند کلمات کلیدی توصیفی را در بیوگرافی خود قرار دهند تا افراد بتوانند حساب را راحت‌تر پیدا کنند. به عنوان مثال، موقعیت مکانی برای یک کسب و کار کوچک می‌تواند به کاربران محلی برای یافتن آن کمک کند. در نهایت، خوب است که هشتگ‌ها و کلمات کلیدی را در کپشن اضافه کنید، زیرا این نیز می‌تواند به نمایش پست در نتایج جستجوی اینستاگرام کمک کند.

کلمات کلیدی: اینستاگرام
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار