آیت الله رئیسی برای شرکت در اجلاس شانگهای به تاجیکستان سفر می‌کند-راهبرد معاصر
تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم

آیت الله رئیسی برای شرکت در اجلاس شانگهای به تاجیکستان سفر می‌کند

رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه به دعوت رسمی رئیس‌جمهور تاجیکستان و برای شرکت در اجلاس «سران سازمان همکاری شانگهای» به دوشنبه سفر می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 15
کد خبر: ۱۰۲۳۲۰

به گزارش راهبرد معاصر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز پنج شنبه در اولین سفر خارجی خود در جایگاه ریاست جمهوری، به دعوت رسمی «امام علی رحمان» همتای تاجیک خود و برای شرکت و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای به این کشور سفر می کند.

 

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس، دیدارهای دوجانبه ای نیز با سران و روسای هیات‌های حاضر در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای خواهد داشت. رییس جمهور را در این سفر هیاتی بلندپایه ای از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان همراهی می کند.

 

رئیسی همچنین پس از اجلاس شانگهای به دعوت رسمی رییس جمهور تاجیکستان، دیدار دو جانبه‌ای نیز با سران این کشور خواهد داشت.

سازمان همکاری شانگهای سال ۲۰۰۱ میلادی با هدف مقابله با تروریسم و افراط گرایی و همکاری فزاینده اقتصادی ایجاد شد و جمهوری اسلامی ایران تاکنون یکی از اعضای ناظر آن بوده است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده