آلودگی تهران ماندگار می‌شود بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر کرمانشاه/ صدور قرار تأمین برای ۱۳ نفر از عوامل شهرداری و شورا باند فساد سازمان‌یافته در شهرداری بجنورد متلاشی شد توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود

آخرین وضعیت بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس

عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست بیش از ۱۹۰ نماینده برای در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسه علنی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 06
کد خبر: ۱۰۴۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر،مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اشاره به لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بیش از ۱۹۰ تن از نمایندگان طبق ماده ۱۰۰ آیین‌نامه داخلی مجلس از هیئت رئیسه در‌خواست کرده‌اند تا رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در اولویت دستورکار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: در صورت موافقت اعضای هیئت رئیسه مجلس با این موضوع، احتمالا لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در اولین جلسه هفته آینده مجلس در دستورکار جلسه علنی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه معلمان حدود ۱۰ سال است که منتظر اجرایی شدن رتبه‌بندی هستند، اظهار کرد:لایحه مذکور اسفند ماه سال گذشته به دست مجلس رسید و رسیدگی به آن بنا به دلایلی از جمله رسیدگی بودجه سالیانه، زمان برد و از طرفی هم دولت قبل عنوان کرد که لایحه رتبه‌بندی معلمان از فروردین سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود که این مسئله انتظاراتی را ایجاد کرد، اما متاسفانه تا کنون اجرایی نشده و لذا نمی‌شود که این انتظار ادامه داشته باشد.

اسماعیلی در همین راستا ادامه داد: لذا با توجه به اینکه رسیدگی به این طرح به طور عادی زمان بر است، جمعی از نمایندگان خواستار این شدند که لایحه رتبه‌بندی در اولویت رسیدگی در جلسه علنی قرار گیرد، تا این لایحه هر چه سریعتر تبدیل به قانون شده و انتظار معلمان هم به پایان برسد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
کشک
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار