ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان معلمان، اساتید و دانشجویان+ جزئیات

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان معلمان، اساتید و دانشجویان+ جزئیات معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد آخرین مهلت ثبت‌نام بسته‌های هدیه اینترنت رایگان برای اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب، تا پایان امروز است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 10
کد خبر: ۱۰۵۰۳۳

به گزارش راهبرد معاصر، با توجه به آغاز سال جدید تحصیلی به‌صورت مجازی برای دومین سال متوالی و نیاز به زیرساخت‌هایی از جمله اینترنت برای دسترسی به محتوای آنلاین آموزشی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در این مدت با ارائه اینترنت رایگان و رایگان کردن سامانه شاد و سامانه‌های آموزشی، تلاش کرده بود فرآیند آموزش را برای دانش‌آموزان و دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاهی تسهیل کند، بار دیگر به ارائه اینترنت رایگان اقدام کرد.

در این راستا عیسی زارع‌پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- اعلام کرد ترافیک نرم‌افزار «شاد» امسال هم برای دانش‌آموزان و معلمان رایگان است. در کنارش بسته‌های ترافیک رایگانی هم به عنوان هدیه وزارت ارتباطات برای اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان و معلمان در نظر گرفته شده که از طریق سامانه ictgifts.ir ارائه می‌شود و برای اساتید دانشگاه‌ها ۶۰ گیگ، برای معلمان ۴۰ گیگ و برای دانشجویان ۳۰ گیگ اینترنت رایگان شش‌ماهه در نظر گرفته شده است.



در حالی که ثبت‌نام برای دریافت اینترنت رایگان از هفتم مهرماه در سامانه ictgifts.ir آغاز شده بود، ستار هاشمی -معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- به ایسنا اعلام کرد آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان، ساعت ۲۴ امروز ۱۸ مهرماه است. به همین منظور معلمان، اساتید و دانشجویانی که تا کنون اقدام به دریافت اینترنت نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان امروز به سامانه مراجعه و برای دریافت اینترنت اقدام کنند.


همه مشمولان می‌توانند برای دریافت بسته هدیه اینترنت رایگان و اطلاعات بیشتر، به این سامانه مراجعه کنند و با کد ملی و شماره تلفن همراه خود فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند. در این طرح امکان فعال‌سازی و دریافت این بسته‌ها روی تلفن همراه و یا تلفن ثابت (ADSL) متقاضیان پیش‌بینی شده است. با توجه به اینکه فقط یکبار امکان نام‌نویسی در سامانه وجود دارد و شماره تلفن همراه نیز باید تحت مالکیت فرد ثبت‌نام کننده باشد، بنابراین متقاضیان در درج اطلاعات مربوط به خود دقت کافی را داشته باشند./ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار