انتقاد مطهری از پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

انتقاد مطهری از پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس

نایب رییس مجلس درباره پخش ترانه سخیف در مدارس و انتشار فیلم آن در فضای مجازی گفت: مدیران این مدارس بلافاصله برکنار شوند و وزیر آموزش و پرورش درباره این فیلم پاسخگو باشد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 07
کد خبر: ۱۰۵۲۲

به گزارش راهبرد معاصر ، اسدالله عباسی نماینده مردم املش در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: جریانی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده و خلاف شئونات اسلامی و انقلابی است، چیست، این جریان چرا در برخی مدارس مشاهده شده است.

 

وی خطاب به علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خواهش من این است که سریعا دستور فرمایید بررسی شود جریان این اتفاق چیست.

 

علی مطهری درباره پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس گفت: این موضوع مهمی است، اینکه در برخی مدارس ما ترانه ای که محتوای سخیفی دارد و با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا می کنند، دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی می کنند؛ این قابل قبول نیست.

 

وی گفت: وزیر اموزش و پرورش باید پاسخ دهد، مدیران این مدارس باید بلافاصله برکنار شوند، این قابل قبول و تحمل نیست، به خصوص با محتوای اشعاری که دراین ترانه پخش شده است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار