قاتل امیر علی ۳ ساله در بستان آباد دستگیر شد + جزئیات و عکس-راهبرد معاصر
سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات لحظه اعلام خبر شهادت یحیی السنوار در کرانه باختری + فیلم

قاتل امیر علی ۳ ساله در بستان آباد دستگیر شد + جزئیات و عکس

پس از یک سال بالاخره قاتل امیرعلی ۳ ساله دستگیر و روانه زندان شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 16
کد خبر: ۱۰۵۵۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، محمدعلی نایب زاده، فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از شناسایی و دستگیری قاتل امیرعلی کودک سه ساله‌ای که یک سال پیش به قتل رسیده بود، خبر داد.

عامل قتل امیرعلی اعتراف کرد

وی اظهار داشت: بعد از حدود یک سال تلاش شبانه روزی نیرو‌های اطلاعاتی، نظامی و همکاری‌های دستگاه قضایی سرانجام قاتل شناسایی، دستگیر و پس از اقرار به قتل با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد اطلاعات بیشتر در این ارتباط را بعد از تکمیل پرونده موکول کرد.

نایب زاده همچنین از شهروندان خواست هرگونه تحرکات و اقدامات مشکوک را به سامانه ۱۱۰ یا مسیر‌های ارتباطی پلیس اطلاع دهند.

پسر بچه‌ای به نام امیرعلی پاشایان حوالی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ به هوای بازی به کوچه می‌رود، اما دیگر به خانه برنمی گردد.

به گفته خانواده امیرعلی، کل خانواده با کمک مردم در سطح شهرستان به جستجوی کودک می‌پردازند. آن‌ها حتی بیمارستان‌ها را نیز می‌گردند، اما کودک را نمی‌یابند.

قضیه به همین جا ختم نشد، خانواده امیرعلی به کمک مردم شهرستان با انتشار عکس کودک در فضای مجازی خواستند تا به این خانواده در یافتنش کمک کنند.

قاتل امیر علی ۳ ساله در بستان آباد دستگیر شد + جزئیات و عکس


به گفته همسایگان خانواده امیرعلی، شامگاه روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ۹۹ حوالی ساعت ۲۰، جسد در داخل گونی توسط یک چوپان در منطقه علیجان شهرستان بستان آباد پیدا شد و با ورود عوامل انتظامی مشخص شد، پس از کشتن کودک جسد بی جان او در آن منطقه رها شده است.

بستان آبادی‌ها در فضای مجازی با اعلام انزجار خود از این عمل فجیع، خواستار اشد مجازات قاتل جهت عبرت آموزی شدند./رکنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار