تعلیق برخی تعهدات ایران به معنای عقب نشینی از برجام نیست-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
دومای روسیه:

تعلیق برخی تعهدات ایران به معنای عقب نشینی از برجام نیست

مجلس دومای روسیه ضمن انتقاد شدید از اقدامات آمریکا در قبال توافق هسته ای (برجام) تأکید کرد: اقدام اخیر ایران در قبال این توافق یک گام دیپلماتیک تلقی می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 08
کد خبر: ۱۰۵۷۸
به گزارش راهبرد معاصر  به نقل از المیادین، مجلس دومای روسیه به اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تعلیق برخی تعهداتش در برجام واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، مجلس دومای روسیه ضمن قابل درک توصیف کردن موضع جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: از موضع ایران مبنی بر آمادگی برای مذاکره با اروپایی‌ها استقبال می‌کنیم.

دومای روسیه همچنین تأکید کرده است: آمریکایی‌ها نیز باید آمادگی خود برای مذاکره و گفتگو را نشان دهند.

مجلس دومای روسیه همچنین اعلام کرده است: اقدام ایران در تعلیق برخی تعهداتش در چارچوب برجام عقب نشینی از این توافق نبوده و یک گام دیپلماتیک محسوب می‌شود.

دومای روسیه همچنین ضمن انتقاد شدید از ایالات متحده آمریکا و اقداماتش علیه برجام تأکید کرد: اگر امروز می‌بینیم ایران بخشی از تعهداتش در برجام را به حالت تعلیق درآورده است؛ عامل آن تنها مواضع و اقدامات آمریکاست.

مهر
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده