ماجرای بیا پایین سرمون درد گرفت رضا جاودانی-راهبرد معاصر

ماجرای بیا پایین سرمون درد گرفت رضا جاودانی

بیا پایین سرمون درد گرفت رضا جاودانی جنجالی شد و فیلم را در این خبر مشاهده نمایید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 04
کد خبر: ۱۰۸۲۴۲

به گزارش راهبرد معاصر رضا جاودانی مجری سرشناس کشورمان که برنامه گزارش ورزشی و مسابقات خارجی را اجرا میکند شب گذشته در خواندن کامنت های کاربران وارد حاشیه شد.

او که عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نی میباشد شب گذشته از ادبیات عجیبی استفاده کرد.

رضا جاودانی شب گذشته در حاشیه بازی لیورپول کامنت های اینستاگرامی کاربران برنامه اش را  قرائت میکرد یکی از کاربران درباره اینکه رضا جاویدانی هوادار لیورپول است کامنتی برای او نوشته بود که رضا جاودانی هم همان را با صراحت خواند. این کامنت نوشته بود:

بیا پایین سرمون درد گرفت…

ماجرای بیا پایین سرمون درد گرفت رضا جاودانی

این  یک اصطلاح زشت است که هواداران فوتبال برای یکدیگر استفاده میکنند اما استفاده از چنین عبارتی که ادامه آن از دایره ادب خارج می شود، اقدام عجیبی بود که از سوی جاودانی شکل گرفت. پیش از این در برنامه طنز ویدیوچک هم از این عبارت استفاده شد اما با توجه به این که ماهیت آن برنامه طنز بود، خیلی استفاده از این عبارت در آن برنامه طنز، عجیب نبود ولی به زبان آوردن چنین عبارتی آن هم از سوی مجری ای که در بخش حقوقی فوتبال هم فعالیت دارد، روی آنتن زنده اتفاق عجیبی بود… البته معلوم نیست این جمله را مخاطب برنامه گفته بود و جاودانی از روی نوشته و پیام این جمله را خواند یا خودش از این جمله در جواب مخاطب استفاده کرد اما در هر دو حالت این کار از رضا جاودانی بعید بود./رکنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده