بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از جلسه فوق‌العاده این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: جلسه دیگری برای جمع بندی نظر کمیسیون برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 09
کد خبر: ۱۰۹۰۱۷

به گزارش راهبرد معاصر رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه ۱۸ آبان‌) این کمیسیون اظهار داشت: اعضای کمیسیون به دلیل معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نشست صبح امروز صحن علنی بلافاصله دستور کار خود را تغییر داده و  با حضور مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که پس از گذشت ۲ ماه و نیم از زمان رای اعتماد معرفی شد، جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی تشکیل دادند.

 وی افزود: بررسی صلاحیت، انطباق مدارک، سوابق و برنامه‌های پیشنهادی آموزش و پرورش در این جلسه مورد رسیدگی قرار گرفت و مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش چالش‌های وزارت آموزش و پرورش، اولویت‌ها و راهکارهای خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعضای این کمیسیون دغدغه‌های خود را با توجه به اینکه بخش مهمی از جامعه شامل دانش آموزان و معلمان وزارت آموزش و پرورش می‌شوند، دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

وی گفت: همچنین در این جلسه با توجه به مشکلات ایجاد شده در پی شیوع کرونا و نحوه بازگشایی مدارس دغدغه اعضای کمیسیون مطرح و نهایتا مقرر شد جلسه دیگری برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی و جمع‌بندی کمیسیون جهت ارائه به صحن برگزار شود. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار