آیت‌الله رئیسی: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ است-راهبرد معاصر
علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟ پاسخ یک منبع نزدیک به قالیباف به سخنان نخست وزیر لبنان در خصوص آتش بس قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد

آیت‌الله رئیسی: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ است

آیت‌الله رئیسی با حضور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دولت شورای عالی انقلاب فرهنگی را قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ می داند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 17
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲

به گزارش راهبرد معاصر در ابتدای این جلسه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ضمن خیر مقدم به اعضای جدید و تقدیر از تلاش های اعضای سابق شورا، گفت: دولت، شورای عالی انقلاب فرهنگی را قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ می‌داند و همه بخش‌های دولت تابع سیاست‌ های فرهنگی شورا خواهند بود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید از نقش قرارگاهی برخوردار باشد، گفت: باید سازوکار قوی ایجاد شود تا مطالبات مقام معظم رهبری و ماموریت‌های اصلی شورا تحقق پیدا کند.
دکتر رئیسی همچنین با قدردانی از اساتید و اندیشمندانی که در دوره جدید در شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور نخواهند داشت، اظهار داشت: دیدگاه‌ها و نظرات اعضای سابق شورا پشتوانه ارزشمند و سرمایه گرانسنگی هستند که باید همواره از آن بهره‌مند باشیم و دبیرخانه باید سازوکاری برای استفاده از نظر ایشان و دیگر اندیشمندان فراهم کند.
در این جلسه ضمن قرائت پیوست حکم صادر شده برای اعضای دوره جدید شورا،‌ مطالبات رهبر معظم انقلاب مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین ۹ نفر از اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه به عنوان اعضای کارگروه تحول با هدف بازنگری در وظایف، ماموریت‌ها و ترکیب اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز چابک‌سازی دبیرخانه شورا، انتخاب شدند.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات دکتر داوری اردکانی، دکتر کی‌نژاد، دکتر جاسبی و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی تجلیل کرد./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار