آیت‌الله رئیسی: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

آیت‌الله رئیسی: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ است

آیت‌الله رئیسی با حضور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دولت شورای عالی انقلاب فرهنگی را قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ می داند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 17
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲

به گزارش راهبرد معاصر در ابتدای این جلسه آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ضمن خیر مقدم به اعضای جدید و تقدیر از تلاش های اعضای سابق شورا، گفت: دولت، شورای عالی انقلاب فرهنگی را قرارگاه اصلی سیاست گذاری در حوزه فرهنگ می‌داند و همه بخش‌های دولت تابع سیاست‌ های فرهنگی شورا خواهند بود.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید از نقش قرارگاهی برخوردار باشد، گفت: باید سازوکار قوی ایجاد شود تا مطالبات مقام معظم رهبری و ماموریت‌های اصلی شورا تحقق پیدا کند.
دکتر رئیسی همچنین با قدردانی از اساتید و اندیشمندانی که در دوره جدید در شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور نخواهند داشت، اظهار داشت: دیدگاه‌ها و نظرات اعضای سابق شورا پشتوانه ارزشمند و سرمایه گرانسنگی هستند که باید همواره از آن بهره‌مند باشیم و دبیرخانه باید سازوکاری برای استفاده از نظر ایشان و دیگر اندیشمندان فراهم کند.
در این جلسه ضمن قرائت پیوست حکم صادر شده برای اعضای دوره جدید شورا،‌ مطالبات رهبر معظم انقلاب مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین ۹ نفر از اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه به عنوان اعضای کارگروه تحول با هدف بازنگری در وظایف، ماموریت‌ها و ترکیب اعضای حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز چابک‌سازی دبیرخانه شورا، انتخاب شدند.
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و زحمات دکتر داوری اردکانی، دکتر کی‌نژاد، دکتر جاسبی و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی تجلیل کرد./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده