عضو اصلی باند حرفه‌ای فیشینگ دستگیر شد تهران در آستانه برف و کولاک؛ هشدار هواشناسی درباره سقوط بهمن و سیلاب هشدار درباره سالمندی جمعیت ایران/ تا سال ۱۴۳۰ یک‌سوم ایرانیان سالمند می‌شوند خطر فوری شیوع ابولا برای مردم ایران وجود دارد؟ باند ۴ نفره سارقان اماکن خصوصی در قزوین زمینگیر شد صدور کیفرخواست قاتلان ۲ بسیجی مشهدی/ اعتراف متهمان به قتل یک زن در بیرجند هشدار هواشناسی تهران: بارش برف در ارتفاعات و وزش باد شدید در مناطق جنوبی و غربی افزایش ۱۱ برابری حجم آب دریاچه ارومیه در یک سال دفترچه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۵ منتشر شد + شرایط، زمان‌بندی و لینک دانلود دفترچه تعطیلی مدارس امروز دوشنبه ۱۸ آبان؛ مدارس کدام استان‌ها مجازی شد؟ راهنمای ثبت نام پاسپورت / مدارک، شرایط و مراحل دریافت گذرنامه مدارس مازندران دوشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۵ تعطیل شد پرفروش‌ترین دارو‌های ایران اعلام شد، انسولین در رتبه دوم مدارس گلستان دوشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۵ تعطیل شد ادامه بارش باران در بیشتر استان‌ها تا امشب/ هشدار قرمز برای این مناطق  جزییات تعطیلی مدارس و ادارات فردا دوشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۵

حقوق دانشجو معلمان در سال ۱۴۰۱ چقدر می‌شود؟

حقوق دانشجو معلمان در سال ۱۴۰۱ چقدر می‌شود؟ براساس پیش بینی‌های صورت گرفته در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، حقوق حداقل بگیران دولتی از ۳/۵ میلیون تومان به ۴/۵ میلیون تومان افزایش می‌یابد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 05
کد خبر: ۱۱۲۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، براساس اظهارات محمدباقر قالیباف رییس مجلس ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به یکشنبه هفته آینده موکول شد.

طبق آیین نامه داخلی مجلس، دولت تا ۱۵ آذرماه باید لایحه بودجه سال بعد را به مجلس تقدیم کند. با این حساب دوشنبه (فردا) موعد ارائه لایحه است. از آنجایی روزکاری مجلس سه شنبه خواهد بود و با توجه به بررسی تبصره‌ها و ارقام کلان بودجه سال آینده در هیات وزیران، زمان ارائه ۵ روز کاری به تعویق افتاد.

جزییات بودجه نشان می‌دهد حداقل حقوق بگیران دولتی، سال آینده ۴.۵ میلیون تومان دریافتی خواهند داشت. یک مقام آگاه در سازمان برنامه و بودجه در این باره می‌گوید: حداقل حقوق کارمندان در سال جاری ۳.۵ میلیون تومان است که برای سال بعد به ۴.۵ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: طبق بخشنامه بودجه و تصمیمات گرفته شده متوسط افزایش کارمندان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ درصد پیش بینی شده است. به عبارت دیگر حداقل بگیران ۲۹ درصد افزایش حقوق را تجربه می‌کنند و هر چقدر حقوق بالاتر برود به همان نسبت ضریب افزایش حقوق کاهشی می‌شود.

این مقام مطلع بیان داشت: معافیت مالیاتی حقوق برای سال آینده نیز ۵ میلیون تومان پیش بینی شده است.

طبق قانون بودجه سال جاری معافیت حقوق سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‌های مستقیم در سال ۱۴۰۰ مبلغ چهارصد و هشتاد میلیون (۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تعیین شده است./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار