کابینه سعودی حادثه «فجیره» را حمله تروریستی اعلام کرد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

کابینه سعودی حادثه «فجیره» را حمله تروریستی اعلام کرد

کابینه عربستان سعودی در بیانیه‌ای بامداد چهارشنبه بروز حادثه برای نفت‌کش‌های این کشور در نزدیکی آب‌های سرزمینی امارات را «حمله تروریستی» توصیف کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 15
کد خبر: ۱۱۲۴۰
به گزارش راهبرد معاصر ، کابینه عربستان سعودی در بیانیه‌ای بامداد چهارشنبه بروز حادثه برای نفت‌کش‌های این کشور در نزدیکی آب‌های سرزمینی امارات را «حمله تروریستی» توصیف کرد.

به نوشته رویترز، کابینه سعودی حادثه به وجود آمده برای دو فروند نفت‌کش سعودی را «حمله تروریستی» توصیف کرده و مدعی شده که چنین حملاتی ایمنی دریانوردی را به خطر می‌اندازند.

عربستان سعودی در این بیانیه که خبرگزاری رسمی این کشور آن را منتشر کرده از جامعه بین‌الملل خواسته ایمنی دریانوردی و امنیت نفت‌کش‌ها را تأمین کنند.

وزارت خارجه امارات یکشنبه‌شب ساعاتی پس از تکذیب هدف قرار گرفتن چند کشتی یا نفتکش در «بندر فجیره» اذعان کرد که «چهار کشتی هدف عملیات خرابکارانه» قرار گرفته‌اند.

«خالد الفالح»، وزیر انرژی عربستان سعودی ساعاتی بعد اذعان کرد دو نفت‌کش این کشور در مسیر عبور از خلیج فارس هدف قرار گرفته‌اند.  

منبع : فارس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده