افزایش تعطیلات و کاهش روز‌های کاری در امارات-راهبرد معاصر
جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات ایلان ماسک در تجمع انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا شرکت می‌کند وزیر خارجه ایران وارد لبنان شد واکنش تهران به اتهام استفاده ایران از هوش مصنوعی برای دخالت در انتخابات آمریکا «زاهی عوفی» از فرماندهان حماس در بمباران طولکرم به شهادت رسید شمار قربانیان طوفان «هلن» در آمریکا به ۲۰۰ نفر رسید واکنش پنتاگون درباره احتمال پاسخ اسرائیل به ایران سی‌ان‌ان: موشک‌های ایران به آشیانه‌های پایگاه نواتیم اصابت کردند بمباران شدید بیروت از سوی صهیونیست‌ها | هاشم صفی الدین هدف حمله بوده حمله جنگنده‌های صهیونیست به جنوب لبنان حمله آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن

افزایش تعطیلات و کاهش روز‌های کاری در امارات

دولت امارات از کاهش روز‌های کاری هفتگی در این کشور خبر داد و اعلام کرد که تعطیلات هفتگی در این کشور از ۲ روز به دو روز و نیم افزایش یافته است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 07
کد خبر: ۱۱۲۶۴۱

به گزارش راهبرد معاصر، دولت امارات از کاهش روز‌های کاری هفتگی در این کشور خبر داد و اعلام کرد که تعطیلات هفتگی در این کشور از ۲ روز به دو روز و نیم افزایش یافته است. دولت امارات نظام اداری تازه‌ای را ابلاغ کرد که به موجب آن تعداد روز‌های کاری در این کشور ۴ روز و نیم است.


بر اساس این نظام اداری جدید، تعطیلات هفتگی در این کشور از ۲ روز به ۲ روز و نیم افزایش یافته و علاوه بر تعطیلی شنبه و یکشنبه، روز‌های جمعه نصف روز کاری در نظر گرفته می‌شود. طبق این نظام اداری جدید روز کاری جمعه چهار ساعت و نیم است و از هفت و نیم صبح تا ساعت ۱۲ ظهر است. همچنین ساعات کاری ایام هفته از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت هفت و نیم صبح تا سه و نیم بعد از ظهر است. در این نظام جدید، زمان برگزاری نماز جمعه در همه مساجد این کشور در رأس ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه خواهد بود.


این ابلاغیه جدید از اول ژانویه سال ۲۰۲۲ اجرایی می‌شود و یکشنبه دوم ماه ژانویه ۲۰۲۲ تعطیل رسمی است./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده