به گزارش راهبرد معاصر باشگاه استقلال در هفتههای اخیر بحثها و اختلافهای زیادی با مسئولان سازمان لیگ برای گرفتن تبلیغات محیطی داشت و در این مسیر موفق شد اقدامش را به کرسی بنشاند. گرفتن حق تبلیغات محیطی با وجود مخالفت این سازمان و گفتوگوهای متعدد صادق درودگر مبنی بر اینکه سازمان لیگ مجری اجرای آن است، در نهایت در روز دربی 97 به باشگاه استقلال داده شد. باشگاه پرسپولیس نیز که منتظر تعیین تکلیف استقلال و سازمان لیگ بود پس از توافق آنها اعلام کرد که از این پس خودش تبلیغات محیطی را اجرا میکند.
استقلال برای رسیدن به هدفش از کسی استفاده کرد که سالها در سازمان لیگ مسئولیت داشت. سعید فتاحی که زمانی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ بود با توجه به احاطه روی قوانین و همچنین ارتباطش توانست در این مسیر استقلال را به هدفش برساند. خبرهایی رسیده که فتاحی حتی در گفتوگوها و جلساتش با سازمان لیگ تهدید کرده بود که اگر اجازه واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال داده نشود حرفهایی خواهد زد که به ضرر مسئولان فعلی این سازمان میشود! این نکته زمانی برجسته میشود که فتاحی به راحتی به داخل ساختمان سازمان لیگ رفتوآمد میکرد و توانست حرفش را به کرسی بنشاند.
فتاحی در امور اجرایی باشگاه استقلال نیز بسیاری از کارها را انجام میدهد و حتی گفته میشود نامههای مصطفی آجورلو به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر گرفتن تبلیغات محیطی توسط او آماده شده است. فتاحی برخلاف ماههای گذشته در بین رسانهها آفتابی شده و او را به عنوان نماینده باشگاه استقلال معرفی میکنند. دلیل اینکه حکم او رسانهای نشد به دلیل هجم انتقادها از حضور او در استقلال توسط هواداران بود، چرا که آنها اعتقاد داشتند فتاحی در زمان مسئولیتش در سازمان لیگ تصمیمات زیادی برعلیه استقلال گرفته بود، به خصوص در ماجرای پرونده سه بر صفر اعلام شدن نتیجه سوپرجام چند فصل گذشته، دیداری که استقلال حاضر نشد برابر پرسپولیس به میدان برود. مسئول سابق سازمان لیگ در جمعهای مختلف اعلام کرده که ماجرای پرونده سوپرجام در اختیار نبود و خودش را یک استقلالی میداند.