آمادگی آموزش و پرورش برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان
وزیر آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای اجرای رتبه بندی معلمان خبر داد. 
به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان یوسف نوری امروز سه شنبه در حاشیه نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جمع خبرنگاران به نشست امروز کمیسیون آموزش اشاره کردو افزود: در این نشست درخصوص مسائل، مشکلات و اولویتهای آموزش و پرورش بحث و بررسی صورت گرفت.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامههای ما در وزارت آموزش و پرورش، پیاده سازی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در این میان معلم، مهمترین نقش محوری را در حوزه تعلیم و تربیت ایفا میکند که توجه به تربیت معلم به ویژه با تاکید بر دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از برنامههای وزارت آموزش و پرورش است.
نوری همچنین گفت: عدالت آموزشی نیز یکی دیگر از محورهای اصلی ما در وزارت آموزش و پرورش است که این حوزه نیز با محوریت توجه به مناطق محروم، مرزی و حاشیه نشین با رویکرد اعزام نیرو به این مناطق در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
وزیر آموزش و پرورش افزود: یکی دیگر از موضوعات محوری در آموزش و پرورش توسعه زیرساختهای آموزشی و پرورشی و افزایش فضای آموزشی است که در این حوزه برنامههای ویژهای برای ارتقای سرانه آموزشی داریم.
نوری درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز گفت: به محض تصویب و ابلاغ این لایحه برای اجرا، هیاتهای ممیزی برای رتبه بندی معلمان تشکیل و آیین نامه اجرایی آن تدوین خواهد شد./صدا و سیما