محرومیت ۳ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ صعود ۱۵ پله‌ای بیرانوند در جدیدترین رنکینگ جهانی عربستان به دنبال شکار ستاره ایرانی / طارمی از اینتر جدا می‌شود؟ زمان واریز کامل کسورات اردیبهشت بازنشستگان کشوری اعلام شد آمریکا پایگاه‌های نظامی خود را در سوریه به یک پایگاه کاهش خواهد داد بازگشت دوومیدانی‌کاران به ایران در غیاب حاشیه‌سازان بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو در جاده قدیم کرج آینده مبهم گندوز در پرسپولیس/ احتمال جدایی بیشتر است اینفوگرافیک/ حداقل حقوق برای حذف یارانه چقدر است؟ طوفان سهمگین در سیستان و بلوچستان ۱۵۴۴ نفر را راهی بیمارستان کرد «سیدورف» با استقبال رسمی مدیران استقلال وارد تهران شد + عکس «جان‌پیرو گاسپرینی» سرمربی جدید رم شد گروگانگیری خونین در لنگرود / مردی که می‌خواست همسرش را در خانه آتش بزند در تیراندازی متقابل با ماموران کشته شد تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ خرداد

اخبار رتبه بندی معلمان / جزییات کامل صحبت های امشب منادی در شبکه خبر + فیلم

رئیس کمیسیون آموزش با حضور در برنامه تیتر امشب در شبکه خبر پیرامون لایحه رتبه بندی معلمان سخن گفت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه "تیتر امشب" درباره طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: ۱۰سند تحول آموزش و پرورش، ۱۰ سال پیش تدوین و ابلاغ شد که نظام رتبه‌بندی معلمان از جمله موارد این سند است.

وی با اشاره به علل اجرایی نشدن این سند بیان کرد: فصل دهم قانون خدمات کشوری در سند تحول آموزش و پرورش درست اجرا نشده است.

 

 


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رتبه‌بندی یک فوق‌العاده شغلی است که هر معلم برای قرار گرفتن در این طرح باید یک سری شاخص‌ها و شایستگی‌ها را داشته باشد.

 


حسین عرب‌اسدی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور دیگر مهمان برنامه گفت: یکی از دلایلی که موجب اجرا نشدن طرح رتبه‌بندی معلمان شده این است که ترکیب و نسبت برقرار کردن بین وضعیت معیشتی و ارتقای معیشتی معلمان با رتبه‌بندی است، یعنی همواره نگاهمان به رتبه‌بندی این بوده که وضعیت معیشتی اصلاح شود.

 


وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت است، گفت: باید در معیارهای ارزیابی بتوانیم کسانی که تدریس می‎‌کنند و افرادی که عملکرد مجهولی در خدمات تعلیم و تربیت دارند را بسنجیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
لطفا کمتر سفسطه بافی کنید ، مبلغ خیلی خیلی کم ،اصلاهم کار خوبی انجام نشده کلا ازفکر ۱۲،۵۰۰ بیایین بیرون ،فقط ۸۰ درصد هیئت علمی
تحلیل های برگزیده