پیوستن مهاجم ۱۸ ساله به استقلال/پدیده جوان فوتبال اهواز کیست؟ مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس شد پایان روز نخست بسکتبال کاپ آسیا با برد چین تایپه + نتایج رقابت‌ها بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند سردار رادان: دشمن دنبال براندازی بود، اما در تحقق هدفش ناکام ماند طرح جدید فرانسه و انگلیس برای مقابله با هجوم مهاجران شیخ نعیم قاسم: اگر سلاحمان را تحویل دهیم، تجاوز متوقف نخواهد شد تصادف مرگبار در محور دهلران با ۳ فوتی و ۵ مجروح نواف سلام: ارتش به تدوین طرحی برای انحصار سلاح مکلف شده است سرکنسول ایران در هرات: راه برای ورود قانونی اتباع افغانستان بسته نیست سخنگوی سپاه: معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر کرده‌اند استقلال دست روی لژیونر معروف گذاشت اسپانیا: الحاق غزه و کرانه باختری را هرگز به‌رسمیت نمی‌شناسیم قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال انجام شد + جزئیات نتایج تغذیه‌ای که احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در سالمندی کاهش می‌دهد

ابهامات رتبه بندی معلمان/ جزئیات رتبه‌بندی در آئین‌نامه اجرایی دولت مشخص می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی جزئیات رتبه‌بندی معلمان در آئین نامه اجرایی دولت مشخص خواهد شد و سپس در هیات تطبیق مصوبات تعیین تکلیف می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 15
کد خبر: ۱۱۳۷۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ آذر) در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: براساس این مواد رتبه بندی باید برای معلمی باشد که واژه معلمی بر وی صدق کند یعنی سرکلاس برود، درس دهد و کار آموزش انجام دهد.

وی افزود: در نظام اجرایی فعلی به این شکل است که فردی که به عنوان مسئول آموزش و پرورش انتخاب می‌شود و حکم معلمی هم دارد، به جای ۲۴ ساعت تدریس، ۱۲ ساعت تدریس می‌کند یعنی یک دوم از تعهدات اصلی را انجام می‌دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در جریان رفع ابهام ماده ۴ لایحه رتبه بندی باید مشخص شود که ۱۲ ساعت تدریس مبنای رتبه بندی کامل قرار می‌گیرد یا تاکید بر مبنا قرار گرفتن ۲۴ ساعت کار تدریس است، در حوزه دانشگاه بخشی از این زمان به عنوان حق مسئولیت جایگزین می‌شود.

وی گفت: اگر کسی که حکم معلمی دارد کار معلمی هم می‌کند، اما به واسطه مسئولیت اش کار تدریس وی کاهش پیدا می‌کند آیا رتبه بندی کامل یا به نسبت در مورد او اعمال می‌شود؟ روح حاکم بر رتبه بندی ارتقای معلمی است که سر کلاس تدریس می‌کند، اما این موضوع باید مشخص شود.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به تذکر پورابراهیمی افزود: برخی از جزئیات مرتبط با این موضوع در آئین نامه اجرایی دولت مشخص خواهد شد و سپس در هیات تطبیق مصوبات تعیین تکلیف می‌شود.

وی تصریح کرد: رتبه بندی برای کسانی است که حکم معلمی دارند و معلم شناخته می‌شوند، اما جزئیات آن را در آئین نامه اجرایی باید مشخص کرد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر