نشست معاونین وزارت اطلاعات با حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نشست معاونین وزارت اطلاعات با حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه

نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 15
کد خبر: ۱۱۳۸۰۰

به گزارش راهبرد معاصر نشست شورای معاونین وزارت اطلاعات با حضور وزیر اطلاعات، معاونین وزیر و رؤسای سازمان‌های تابعه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان وی، برگزار گردید.

این نشست در راستای همکاری، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور و تعامل بیشتر بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در موضوعات مرتبط انجام شد.

در ابتدای این نشست، وزیر اطلاعات ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد مطالبی پیرامون آخرین مسائل و موضوعات امنیتی در حوزههای داخلی، منطقه ای و بین المللی بیان نمود.

در ادامه جلسه، برخی اعضاء به طرح اخبار و موضوعات حوزه های مربوطه پرداخته بر هم افزایی بیشتر اعضای جامعه اطلاعاتی در راستای تحقق اهداف اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین طائب نیز ضمن تشکر از دعوت وزیر اطلاعات برای حضور در این وزارت‌خانه، با بیان این که دشمنان نظام و مردم همه توان خود را برای ضربه به کشور به کار برده اند، تعامل بیش تر دو نهاد اطلاعاتی سپاه و وزارت اطلاعات و سایر نهادهای اطلاعاتی را ضروری دانست. همچنین، جانشینان وی در خصوص مسائل روز و چگونگی افزایش هم افزایی بین دو دستگاه، مطالبی را مطرح کرد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار