فوت ۲ مسافر در اولین بارش برف پاییزی در جاده‌های کشور+ هشدار‌های پلیس راهور-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

فوت ۲ مسافر در اولین بارش برف پاییزی در جاده‌های کشور+ هشدار‌های پلیس راهور

نیروی انتظامی می‌گوید: ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت تبریز در حال حرکت بود، به دلیل بی احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مجاز فوت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 18
کد خبر: ۱۱۴۰۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل اطلاعات پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: در محور بستان آباد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت تبریز در حال سفر بود به دلیل بی احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مجاز باعث وقوع حادثه شد و دو نفر از مسافران فوت کردند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مسدودی در محور‌های کشور نداریم گفت: هیچ محدودیتی نیز در طول مسافت‌های محور‌های مواصلاتی نخواهیم داشت، چرا که همکاران ما در مسیر‌ها حضور دارند.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: داشتن مهارت‌ها در فصل زمستان و انجام مسافرت توسط رانندگان بسیار امر ضروری است.

وی افزود: هم وطنان قبل از انجام هرگونه مسافرتی به اطلاعیه‌های سایت راهور ۱۲۰ توجه کنند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل طلاعات پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگان در شرایط بارانی باید سرعت خود را کاهش دهند؛ چرا که آن‌ها امانتدار جان و اموال مسافران هستند، لذا باید نکات ایمنی در این شرایط به خوبی رعایت شود.

 

هشدار‌های پلیس راهور به مسافران بخاطر بارندگی‌های این هفته در کشور

احمد شیرانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل اطلاعات پلیس راهور ناجا، گفت: با توجه به اعلام وضع نارنجی اداره هواشناسی که از روز سه‌شنبه و چهارشنبه به دست پلیس راهور رسید و بارش برف و باران، وزش باد شدید در ارتفاعات و سایر پدیده‌های جوی را به نیرو‌های امدادی اعلام کردند. بر این اساس شرایط متفاوت برای سفر‌های بین شهری درست شده است.

وی ادامه داد: در این و ضعیت هماهنگی لازم میان تیم‌های امدادی و خدماتی مانند اورژانس، راهداری و هلال احمر برقرار شده است. تمامی گروه‌های پلیس راه در استان‌هایی که شرایط جوی خاص از روز جمعه تا سه شنبه دارند، بصورات آماده باش قرار گرفتند. وضعیت جاده‌ها بصورت مستمر از طریق پایش دوربین‌های جاده‌ای و اعلام به تیم‌های گشتی در محور‌ها در حال انجام است. از روز گذشته بارش‌ها شروع شده و خوشبختانه تا الان مشکلی گزارش نشده است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که با آمادگی کامل در محور‌ها حضور داشته باشیم. در این شرایط لازم است رانندگان حمل و نقل باری و مسافربری، زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند. سرعت کمتر و سرعت مطمئنه در این شرایط را به رانندگان توصیه می‌کنیم. همچنین فاصله طولی با خودرو جلویی را رعایت کنید. داشتن زنجیر چرغ بسیار ضروری است. برای مثال در آزاد راه تهران-شمال، بارندگی بصورت مختصر است، اما در حدود ۱۰ کیلومتر جلوتر در محدوده سنگان بارش سنگین و کولاک را شاهد هستیم. اطمینان از سیستم گرمایشی خودرو، برف پاکن و پر بودن باک سوخت خیلی مهم است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار