جزییات ثبت‌ نام تبدیل وضعیت ایثارگران و مشمولان استخدامی معلمی-راهبرد معاصر

جزییات ثبت‌ نام تبدیل وضعیت ایثارگران و مشمولان استخدامی معلمی

زمان ثبت‌ نام تبدیل وضعیت ایثارگران و مشمولان استخدامی معلمی اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 20
کد خبر: ۱۱۴۴۷۴

به گزارش راهبرد معاصر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir/ و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی https://cfu.ac.ir/moavenateamoozesh است.
مهارت آموزان برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و شروع ثبت نام غیرحضوری از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه تا ۱۲ شب پنجشنبه دوم دی ماه فرصت دارند به سامانه ثبت نام مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان به نشانی ttc.cfu.ac.ir مراجعه کنند.
پذیرفته شدگان پس از مراجعه به آدرس فوق در زمان مقرر، از طریق قسمت «ثبت نام و ورود دوره های مهارت آموزی» و با استفاده از «کد رهگیری» و «کد ملی» وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز محل آموزش خود را که یکی از پردیس ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور می باشد مشاهده کنند.
الف – ثبت نام غیرحضوری
مهارت آموز باید قبل از ورود به فرایند ثبت نام، مدارک ذیل را آماده کند:
اسکن کلیه صفحات شناسنامه
اسکن پشت و روی کارت ملی
اسکن عکس پرسنلی
اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران)
اسکن گواهینامه یا دانشنامه مدرک تحصیلی مورد تأیید استان سهمیه خدمتی
اسکن گواهی قبولی در آزمون داخلی برای مشمولین نهضت سوادآموزی
اسکن معرفی نامه استان سهمیه خدمتی (این معرفی نامه بدون کد رهگیری، مهر و امضا فاقد اعتبار است)
اسکن رسید پرداخت اینترنتی شهریه پودمان اول
ب- نحوه پرداخت اینترنتی شهریه دوره مهارت آموزی
مهارت آموزان باید بعد از اطلاع از محل آموزش خود و قبل از بارگذاری مدارک ثبت نام، با مراجعه به آدرس https://hadaf.cfu.ac.ir وارد «سامانه هدف» شده و از طریق «لینک پرداخت» نسبت به واریز مبلغ ۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال (معادل هفتصدو پنجاه هزار تومان) اقدام و تصویر رسید آن را در طی مراحل ثبت نام بارگذاری کنند.
تذکر ۱: مهارت آموز موظف است با اطلاع از محل آموزش خود، وارد سامانه پرداخت شهریه شود تا مبلغ شهریه را به حساب پردیس محل آموزش واریز کند.
تذکر۲ : توصیه می شود مهارت آموزان برای جلوگیری از مشکلات سیستمی درپرداخت شهریه، از مرورگر فایرفاکس استفاده کنند. شماره های ۰۲۱۸۷۷۵۱۷۵۶ و ۰۲۱۸۷۷۵۱۴۲۷ مربوط به پاسخگویی در زمینه مشکلات فنی پرداخت شهریه است./کانال بخشنامه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار