سرلشکر سلامی: ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سرلشکر سلامی: ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر می‌شود

فرمانده کل سپاه گفت: ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر می‌شود و دشمنان هر روز منزوی‌تر و همه اینها از برکات جهاد در راه خداست.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 30
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲

به گزارش راهبرد معاصر سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آئین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی با عنوان «شکوه شهادت و کرامت» که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به نقش‌آفرینی مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته، اظهار داشت: فتنه‌گران در سال 88 به دنبال خاموش کردن نور خدا در کشور بودند که با ورود حکیمانه رهبر انقلاب و حمایت مردم مؤمن و انقلابی ایران این هدف شوم محقق نشد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از فتنه‌گری و تفرقه‌افکنی برای مقابله با انقلاب استفاده کرده‌اند؛ اگر مردم در یوم‌الله نهم دی‌ماه به میدان نمی‌آمدند و از اسلام، نظام و ولایت پشتیبانی نمی‌کردند احتمال بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وجود داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با علم به نقش محوری و حیاتی ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی، رهبری را هدف قرار داد، گفت: دشمن با این استراتژی خطرناک به دنبال شکاف بین ارکان نظام یعنی مردم و رهبری بود که توطئه آنان با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر می‌شود و دشمنان هر روز منزوی‌تر و همه اینها از برکات جهاد در راه خداست.
سردار سلامی با اشاره به عمق نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان با محوریت رهبری انقلاب گفت: امروز محور مقاومت در تعقیب دشمن در همه سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده و اگر چنین قدرتی شکل نمی‌گرفت، دشمن به تمام سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کرد.

وی افزود: دشمن برای مقابله با چنین قدرتی به دنبال گرفتن قدرت تعقل مردم است پس همه ما و به ویژه روحانیون باید نسبت به آگاه‌سازی مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید مقاومت در برابر تحریم‌ها و حصر اقتصادی و تهدیدات نظامی گفت: امروز همه ما مشکلات کشور را با ظرفیت و استعدادهای داخلی و اراده مردم رفع خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی در ادامه ساده‌زیستی و دین‌داری و اخلاص را از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بیان کرد و افزود: شهادت‌حاج‌قاسم آثار گرانبهاتری از حیاتش را به جای گذاشت و همه شاهد جاری شدن و وسعت یافتن پرتوهای درخشان شخصیت والای او پس از شهادتش بوده‌ایم.

وی افزود: دشمن با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما برخلاف همه معادلات به برکت خون این شهید مقاومت قوی‌تر و با مقتدرتر از گذشته شده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: استان قم را مهد انقلاب اسلامی و مرکز تولید اندیشه دینی و سنگر انقلاب اسلامی و تقویت‌کننده جبهه مقاومت است./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار