ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

سازمان بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می‌کند

سازمان بیمه سلامت هزینه درمان ناباروری را پرداخت می‌کند مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت تا پایان سال جاری همه هزینه‌های درمان ناباروری را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 08
کد خبر: ۱۱۶۸۹۰

به گزارش راهبردمعاصر، به نقل از سازمان بیمه سلامت کشور، محمد مهدی ناصحی افزود: ارائه خدمات ناباروری از سال گذشته در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و برای امسال ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این خدمات در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: از دو ماه پیش تاکنون بیمه سلامت به صورت فعال با مراکز ارائه دهنده خدمت درخصوص درمان زوجین نابارور قرارداد جدید منعقد کرده یا قرارداد‌های گذشته مجدد تمدید شده، از این رو درصد بالایی از این خدمات تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

ناصحی با بیان اینکه هزینه‌های درمان ناباروری تا سه نوبت در سال پرداخت می‌شود، تصریح کرد: بیمه سلامت تا پایان سال جاری همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و زوجین می‌توانند با ارائه فاکتور نسبت به دریافت هزینه‌های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: اطلاع رسانی کافی در این زمینه انجام شده و این فرصت برای همکاری مراکز درمانی دولتی و خصوصی با سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری فراهم است، از این رو هیچ نگرانی وجود نداشته و بیمه سلامت از همه ظرفیت خود برای ارائه خدمات با کیفیت به زوجین نابارور استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور زندگی می‌کنند که عمده این افراد در تهران خدمات را دریافت می‌کنند، بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی با توجه به استاندارد‌های تعریف شده خدمات را ارائه می‌دهند./همشهری

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار