کشتی فرنگی ایران نایب قهرمان شد این مهاجم ایرانی بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ امارات شد سردار آزمون برنده توپ طلای امارات شد + فیلم آخرین وضعیت آتش‌سوزی گسترده در انبار ساختمان شماره ۲ ساوه پیوستن مهاجم ۱۸ ساله به استقلال/پدیده جوان فوتبال اهواز کیست؟ مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس شد پایان روز نخست بسکتبال کاپ آسیا با برد چین تایپه + نتایج رقابت‌ها بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند سردار رادان: دشمن دنبال براندازی بود، اما در تحقق هدفش ناکام ماند طرح جدید فرانسه و انگلیس برای مقابله با هجوم مهاجران شیخ نعیم قاسم: اگر سلاحمان را تحویل دهیم، تجاوز متوقف نخواهد شد نواف سلام: ارتش به تدوین طرحی برای انحصار سلاح مکلف شده است سرکنسول ایران در هرات: راه برای ورود قانونی اتباع افغانستان بسته نیست سخنگوی سپاه: معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر کرده‌اند اسپانیا: الحاق غزه و کرانه باختری را هرگز به‌رسمیت نمی‌شناسیم

هشدار پلیس درباره باز شدن چرخ‌ خودرو در پیچ‌ها

رئیس پلیس راهور تهران گفت: در برخی خودرو‌ها اگر کمی تندتر بپیچید؛ ممکن است چرخ خودرو باز شود؛ ایربگ که جای خود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 16
کد خبر: ۱۱۸۰۱۵

به گزارش راهبرد معاصر حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران گفت: باز نشدن ایربگ خودرو‌ها در تهران بسیار زیاد اتفاق افتاده است. در برخی خودرو‌ها اگر کمی تندتر بپیچید؛ ممکن است چرخ خودرو باز شود؛ ایربگ که جای خود دارد.

چرا خودروهای صفر نقص فنی دارند؟

نقص فنی خودروهای صفر داخلی، با سخنان این نمانیده مجلس بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

کاظم محمدی نیک‌خواه در این مورد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اول باید به این نکته توجه کنیم که حق با مشتری است. برخی از قطعات خودرو از کشورهای دیگر تامین می‌شوند.  برخی دیگر از قطعات نیز در داخل کشور تولید می‌شوند و ممکن است بخشی از قطعات تولید شده دچار مشکل باشند.

او افزود: خودروسازان وظیفه نظارت بر این نوع فعالیت‌ها را دارند. خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت‌های خودروسازی برای چنین مواقع است. هنگام تحویل خودروها دفترچه‌ای به مشتری داده می‌شود که بر اساس آن فرم، خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود. اگر ضعفی در خودرو باشد مشتری نباید خودرو را تحویل بگیرد. اگر بعد از تحویل خودرو دچار نقص فنی بود مشتری آن را به نمایندگی اصلی بر می‌گرداند تا شرکت قطعه ناقص را تعمیر کند.

این کارشناس خودرو ادامه داد: خودروسازها در سال یک میلیون تولیدی دارند و طبیعی است که در این مقدار نقصی وجود داشته باشد. اگر نقصی‌ها در قطعات اصلی خودرو باشد و خودروسازان نیز نتوانند آن خودرو را تعمیر کنند، شرکت باید پاسخگو باشد و موظف است که آن خودرو را تعویض کند.

محمدی نیک‌خواه گفت: اگر نمایندگی اصلی پاسخگوی شکایات نبود، مشتریان باید به بخش خودرویی وزارت صنایع مراجعه و شکایات خود را از آن بخش پیگیری کنند./تجارت نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر