قیمت لیر ترکیه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

قیمت لیر ترکیه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

در پی اوضاع بحرانی اقتصاد در ترکیه قیمت لیر ترکیه نیز با نوسانات زیادی همراه است در ادامه قیمت لیر ترکیه در امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ را می‌آوریم.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 13
کد خبر: ۱۲۱۹۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی گزارهاش بانک جهانی و روند کاهش اقتصاد ترکیه قیمت لیر نیز با نوسانات همراه می باشد در ادامه این خبر قیمت لیر ترکیه امروز یکشنبه 24بهمن ۱۴۰۰ را می آوریم. و قیمت ها نشان دهنده این است که قیمت لیر ترکیه نسبت به روز گذشته با کاهش همراه است. 

 

قیمت لیر ترکیه 24 بهمن ۱۴۰۰

 

۲ روز پیش لیر ترکیه مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. لیر ترکیه که ۳ روز پیش تا ۱,۹۳۰ (یک هزار و نهصد و سی ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۵۱ درصدی به ۱,۹۴۰ (یک هزار و نهصد و چهل ) تومان رسید.

 

قیمت لیر ترکیه این روز ها برای خیلی از ارز شناسان دارای اهمیت شده است. مشاهده قیمت لیر ترکیه و سایر اطلاعات مربوط به نرخ امروز را می توانید در ادامه مشاهده کنید. قیمت لیر ترکیه روز قبل لیر ترکیه برخلاف رشد قبلی خود، افت قیمت را تجربه کرد، بطوری که قیمت لیر ترکیه مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. لیر ترکیه که ۳ روز پیش تا ۱,۹۳۰ (یک هزار و نهصد و سی ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۵۱ درصدی به ۱,۹۴۰ (یک هزار و نهصد و چهل ) تومان رسید.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده